Download gratis de HorecaMarketingKalender 2017!

19 januari 2017 | Thijs Jacobs

De HorecaMarketingKalender is hét overzicht van feestdagen, vakanties en evenementen in Nederland en omgeving. Vroeger kon het gebeuren dat er geheel onverwacht een bus vol Duitsers bij een horecaondernemer op de stoep stond. De Duitsers vonden het blijkbaar nodig om de Dag van de Duitse Eenheid te vieren en wij wisten daar in Nederland helemaal niets van. Dat gebeurt jou anno 2017 niet met de HorecaMarketingKalender aan de wand!

Warme chocolademelk verkopen gaat toch net wat makkelijker op Warme Truiendag, tijdens de WK-kwalificatie loop je binnen door voetbalwedstrijden live uit te zenden en wat dacht je van een speciale papabrunch op Vaderdag? Ja, een verstandig mens is goed voorbereid en als ondernemer kun je met behulp van dit overzicht je klantenkring uitbreiden, vasthouden en enthousiasmeren.

Formule 1 is populairder dan ooit dankzij Max Verstappen. Daarom vind je in ons overzicht niet alleen (officiële) feestdagen en vakanties, maar ook evenementen zoals de Formule 1, de Nijmeegse Vierdaagse en de Marathon van Amsterdam. Doe er je voordeel mee!

Om alvast in de stemming te komen, trappen we af met wat inspiratie! Eind februari is het weer tijd voor carnaval. Zou het niet leuk zijn om elke verklede gast een speciaal carnavalsmenu aan te kunnen bieden zodat ze allemaal bij jou komen? Of om op Nationale Pannenkoekendag gasten onbeperkt pannenkoeken te laten eten voor een bepaald bedrag? Ken je Secretaressedag al? Geef alle secretaresses die dag een gratis dessert en zet daarmee je zaak in de spotlight.

Enthousiast geworden? Nog eentje dan! 23 september is het nationale burendag. Zorg dat alle buren die dag samen bij jou uit eten gaan door ze een speciaal burenmenu met gratis drankje aan te bieden. 2017 biedt volop kansen. Wij wensen je een succesvol en ondernemend jaar toe.

KLIK OP DEZE LINK VOOR DE DOWNLOADPAGINA VAN DE HORECAMARKETINGKALENDER 2017!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: