Eerste Park Inn van Nederland geopend

15 april 2013 |
Eerste Park Inn van Nederland geopend

Het eerste Park Inn by Radisson hotel van Nederland is officieel voor geopend verklaard. Het moderne hotel richt zich hoofdzakelijk op de nieuwe generatie zakenreiziger. De officiële opening was hier op
afgestemd, in stijl met een interactieve vloer- en wandprojectie. In het thema ‘adding color to your night’ werden gasten door kleurrijk geklede hostesses verwelkomd. De officiële openingshandeling werd verricht door Eduard Schaepman, ceo van de Chalet Group.

Nieuwe generaties
“Met deze succesvolle grand opening is het eerste Park Inn by Radisson voor de Carlson Rezidor Hotel Group in Nederland nu officieel een feit. Met de introductie van het F&B-concept Live-Inn room, 24/7 Food Kiosk, self check-in terminals en full wireless connectivity hopen wij de nieuwe generatie zakenreiziger naar ons hotel te trekken en hen te voorzien in hun specifieke wensen”, aldus Marcel Romein, general manager van het hotel.
Het hotel fungeert als een multifunctionele hub. Hierbij wordt zowel ingespeeld op de bestaande clientèle van 'Gen X' als de nieuwe groeiende generatie gasten van 'Gen Y'.

Op de foto (vlnr): de heer Stalport (area vice president Western Europe & North West Africa), mevrouw Cabanier (district director Park Inn by Radisson Belgium, France & the Netherlands), de heer Schaepman (ceo Chalet Group) en de heer Romein (general manager van het hotel)

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: