Fletcher Hotels is weer populairste keten

22 april 2016 |
Fletcher Hotels is weer populairste keten<

Fletcher Hotels is gisteren door het Nederlandse publiek voor het zesde achtereenvolgende jaar tot Populairste Hotelketen van
Nederland verkozen. Zoover.nl liet het Nederlandse publiek kiezen uit alle hotelketens die actief zijn in Nederland.

Over de award
Zoover is de belangrijkste website voor vakantiebeoordelingen. Meer dan 100.000 gasten brachten
dit jaar hun stem uit. Sinds de start van de award, 6 jaar geleden, wint Fletcher Hotels jaarlijks de award voor Populairste Hotelketen van Nederland. De ambassadrice van Fletcher Hotels, Myrna Goossen, heeft samen met Rob Hermans de Zoover Award voor Populairste Hotelketen in ontvangst mogen nemen. "Deze award is voor ons een hele belangrijke waardering van onze gasten. Van alle stemmers die op Zoover op een van de Nederlandse hotelketens hebben gestemd, heeft Fletcher Hotels de meeste stemmen gekregen en daar zijn wij bijzonder trots op!" aldus Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels.

Over Fletcher Hotels
Fletcher Hotels is de grootste hotelketen van Nederland met inmiddels 70 unieke hotels. Per 1 april is het 4-sterren Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag toegevoegd aan het portfolio. Fletcher Hotels richt zich op het 3- en 4-sterren segment, zowel voor de zakelijke als leisure markt. Het
aanbod van Fletcher Hotels is zeer gevarieerd, maar de hotels hebben één ding met elkaar gemeen: ze zijn allen geleden op de mooiste plekjes van Nederland. De hotelketen heeft de ambitie om door te groeien naar 100 hotels.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: