Fletcher opent Fletcher World in Nieuwegein

3 juni 2015 |
Fletcher opent Fletcher World in Nieuwegein<

Het bekende Mercure Hotel Utrecht Nieuwegein is overgenomen door Fletcher Hotels. Per 1 juli aanstaande gaat het hotel verder als
FLETCHER HOTEL-RESTAURANT NIEUWEGEIN-UTRECHT. Het hoofdkantoor van de hotelketen verhuist later ook naar hetzelfde complex, gelegen aan de snelweg A2. Dit wordt de nieuwe samenvoeging van het Fletcher hoofdkantoor, de Fletcher Academy (de opleidingstak) én Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht onder één dak als 'FLETCHER WORLD'.

Fletcher World
Het huidige gebouw zal in de komende jaren aangepast worden en zorgen voor een betere
beleving van iedere hoofdkantoorwerknemer in relatie tot de hotelwerkvloer. Fletcher hoofdkantoor wordt gevestigd in het pand tegen het hotel aan met een doorgang het hotel
in. Het hoofdkantoor, de restaurantfaciliteiten, het kameraanbod en buitenaanzicht worden
uitgebreid of krijgen een facelift.

De spectaculaire uitbreidingsplannen voor de gast zullen dit najaar bekend worden gemaakt.
“Dit wordt ons derde hotel langs de snelweg A2 en daar gaan we natuurlijk iets moois van maken” aldus Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels.

Uitbreiding en werkgelegenheid
Het hotel zal in de toekomst worden uitgebreid van 81 naar 131 kamers. Verder beschikt het
hotel over 16 zalen, een bar en restaurantfaciliteiten. Spectaculaire uitbreidingsplannen voor de gasten zullen komend najaar bekend worden gemaakt. Het huidige hoofdkantoor is te
Vianen en met de eigen opleidingsacademie, hoofdkantoor én 4-sterren hotel tezamen
zullen uiteindelijk zo’n 150 mensen in Nieuwegein werkzaam zijn.

Fletcher Hotels
Fletcher Hotels heeft vanaf juli 66 hotels in Nederland. Onlangs werd het hotelbedrijf voor
de vijfde keer op een rij gekozen tot ‘Populairste Hotelketen van Nederland’. Er zijn totaal
2400 mensen werkzaam bij Fletcher Hotels.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: