Gezonde spaaractie bij Mövenpick

17 februari 2015 |
Gezonde spaaractie bij Mövenpick<

De Nederlandse Mövenpick hotels in Amsterdam, Voorburg en Den Bosch introduceren de 'Book + Get Healthy Gifts' campagne. Zakelijke agenten
van meetings en events sparen in 2015 voor gezonde producten.

Duurzaam in zakelijk segment
De meest Green Globe-gecertificeerde hotelketen ter wereld deelt haar ambitie om de meest duurzame hotelketen te zijn op deze manier met zakelijke relaties.

Sparen voor gezonde topproducten
Bij alle drie de hotels is vergaderen bij daglicht al de norm. Ook biologische catering is mogelijk. Voor een boeking krijgen deelnemers vanaf nu Healthy punten. Hiermee kunnen deze bedrijven kiezen uit bijvoorbeeld een dagje wellness bij Thermen Beauty Group, een Alka Vitae ontzuringskuur, Aspire health drink, de Hello Fresh box of een van de andere 21 sustainable of gezonde topproducten.

Viona Terleth
‚Äú2015 gezond beginnen √©n doorzetten, dat is het idee‚ÄĚ, aldus Viona Terleth. Zij is naast Sales en Marketing Directeur bij M√∂venpick Amsterdam City Centre een zelfverklaarde 'foodie'.

Duurzaam overnachten en meeten
Viona vertelt: ‚ÄúHet zit in ons Zwitsers DNA om degelijk en duurzaam te bouwen. We willen ook sustainable met mensen omgaan, zowel ons personeel als onze zakelijke relaties. M√∂venpick wil de ‚Äėplus ingaan‚Äô en bijdragen aan een betere wereld.‚ÄĚ Daarom zijn alle M√∂venpick Hotels Green Globe gecertificeerd, met hoge scores. Het M√∂venpick Hotel Amsterdam City Centre, gelegen aan het IJ, is een van de meest sustainable hotels van Amsterdam. Een bewijs hiervoor is de hoogste Green Globe classificering in het wereldwijd erkende Green Globe Certificerings programma en de Fair Trade award voor het gebruik van eerlijk linnen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Longread
Beste hotelier, vergeet wat er was en focus op wat er komen kan

Lang geleden stond er een hotel ergens in een binnenstad. De markante gevel pronkte trots naar de voorbijgangers. Het hotel stond er statig bij, en een tikkeltje chique zelfs, uitnodigend naar iedereen die er langsliep. Wie het hotel zag wilde naar binnen. Die gedachte gaf je kriebels in je buik, ni...

KHN Coronacrisis
Horeca eerder dicht? ''Buitenproportioneel!''

Koninklijke Horeca Nederland vindt het voornemen van het kabinet om horeca in de Randstad (in zes veiligheidsregio's waar het aantal besmettingen met het coronavirus snel stijgt) waardeloos. Dirk Beljaarts, directeur van KHN noemt het in het NOS Radio 1 Journaal 'buitenproportioneel' en ...

Interview Longread
Gasthoofdredacteur Roberto Payer interviewt Pieter Elbers

Roberto Payer (Waldorf Astoria en Hilton Amsterdam, tevens gasthoofdredacteur van de septemberuitgave van Hospitality Management) en Pieter Elbers (CEO KLM) strijden tegen de gevolgen van de coronacrisis. Middenin die crisis, begin augustus, ontmoeten ze elkaar in het Waldorf Astoria in de hoofdstad...

Hotel & Recht
Rechten en plichten ten tijde van corona

Corona heeft een grote impact op het aantal gasten in hotels en de manier waarop in de hotels moet worden gewerkt. Thuiswerken is meestal geen mogelijkheid en daarom is een veilige werkplek extra belangrijk. Deze nieuwe situatie roept veel vragen op over de rechten van werkgevers maar ook van werkne...

KHN Coronacrisis
KHN vreest extra coronamaatregelen in grote steden

Gisterenavond bereikte Koninklijke Horeca Nederland (KHN) het signaal dat er in enkele Nederlandse regio’s extra coronamaatregelen worden ingevoerd, die mogelijk ook voor de horeca zullen gelden. Via verschillende bronnen heeft KHN vernomen dat een verplichte horecasluiting om 24:00 voor een a...

Tech Branded Content
''Veel hotels kennen hun echte foodcost niet''

Nu de inkomsten onzeker blijven, is controle van de kosten belangrijker dan ooit. “Naar foodcost wordt echter weinig gekeken", merkt Carl Jacobs CEO van Apicbase op. “Terwijl het toch over 30 procent van je business gaat. Vaak zelfs meer, dat is problematisch.” Hotelketens en ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: