Golden Tulip Hotels komt met mobiele hotelbar

23 juni 2017 | Roy Spijker

Nederlands eerste hotelketen lanceert dit jaar een geheel nieuwe merkstrategie. Deze maand werd het eerste Golden Tulip Hotel nieuwe stijl in Marseille gepresenteerd aan de internationale pers. In Nederland introduceert het hotel label voor deze zomer de 'Mobile Hotel Bar'. De bar annex foodtruck wordt de komende maanden ingezet op diverse evenementen, festivals en  eigen activiteiten.

Bedrijven, verenigingen, organisaties of goede doelen maken kans om deze mobiele truck in te zetten voor een eigen event. Een glimmende party boost met mogelijkheden voor proeverijen, cocktail uurtjes, powerfood, coffee-break of alles wat de verwachtingen van geplande dag van het betreffende event kan overtreffen. Via deze Facebookpagina is het mogelijk om de hotelbar te winnen.

Playtime. anytime.
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen. Roger Kruft, Hoofd Marketing  Louvre Hotels Group Benelux: "De komende jaren zullen we ook in de Benelux hotels anders gaan inspelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Playtime. Anytime. staat voor ons voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in onze hotels verblijven. Dit kan voor jong en oud gelden; uit ons onderzoek dit jaar blijkt dat er een groeiende behoefte is aan efficiënt online contact, het ontmoeten van andere gasten en extra beleving. We willen ons de komende jaren op dit gebied onderscheiden van andere hotelmerken."

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Personalia Internationaal
Stefan Dubbeling nieuwe directeur België en Nederland van de BWH Hotel Group

Stefan Dubbeling (48) start per 1 maart aanstaande als Regional Director België & Nederland voor de BWH Hotel Group. Hij volgt daarmee Wytze van den Berg op die, na ruim 14 jaar, aan de slag gaat als Managing Director EMEA voor WorldHotels Collections. In de rol van Regional Director wo...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Amsterdam Achtergronden
MEININGER Hotels lanceert hyperlokale service met Local Event Display

Krijtborden bieden nog dagelijkse inspiratie voor lokale evenementen – deze nieuwe service is nu ook aanwezig in het MEININGER Hotel Amsterdam City West en het MEININGER Hotel Amsterdam Amstel. De MEININGER Hotels staan binnen de hotelindustrie bekend voor hun unieke hybride accommodatiecon...

Internationaal Tech
Alweer een hotelketen slachtoffer van hackers

Het is weer raak: hackers hebben afgelopen zomer de klantgegevens buit weten te maken van 10,6 miljoen gasten van het Amerikaanse hotelbedrijf MGM Resorts. De gegevens zijn gedeeld op een forum voor hackers, meldt zdnet.com. Op het forum werden de adressen, namen, burgerservicenummers en telefoo...

Events Achtergronden
Hotel kijkt met trots terug op Joods onderwijscongres

Het internationaal Joods onderwijscongres European Chinuch Convention (ECC) kijkt terug op een zeer geslaagde editie die plaatsvond in Novotel Amsterdam Schiphol Airport (NASA). Het was de tweede keer dat dit evenement, waar 37 workshops in 4 talen werden gegeven, in het hotel plaatsvond. Bij EC...

Achtergronden
Dit kost een overnachting tijdens carnaval

Het grootste feest van het jaar in het zuiden komt er weer aan. Dat betekent carnavalskleding scoren, kaarten kopen voor de plaatselijke kroeg of natuurlijk buiten genieten van de muziek met een biertje. Maar wat als je nou in de stad zou willen overnachten? Ben je dan duurder uit dan normaal? HomeT...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: