Golden Tulip kiest voor de tandem als 'stijlicoon'

7 december 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie, maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt.  De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.

Nederlandse roots


Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
 

Ideale break


De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd. 
 

Golden Tulip vernieuwt


In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam Airbnb
Rechter stelt Amsterdamse woonbootverhuurders in het gelijk

Op de website van AT5 lezen we dat de Airbnb-voorwaarden van de gemeente voor woonboten te streng zijn. Dit besloot de rechter afgelopen week. De regel dat er maximaal vier personen op een woonboot mogen logeren gaat de rechter te ver. 60 dagen Ook de voorwaarde dat er toeristenbelasting moet ...

Achtergronden
Eenzaam op de hotelkamer? Neem een wandelende tak!

Eindbaas Rino Soeters van Kaboom Hotel Maastricht vindt het maar wat zielig, die eenzame mensen in het hotel. Hij stelde de familie K. Boom aan op therapeutische basis. Hij schreef het volgende op zijn website: De logees die al eens in Kaboom zijn komen slapen hebben ze al ontmoet: onze wandelend...

Events Achtergronden
Gratis naar het Hotel & Vastgoed Congres

De hotelmarkt is flink in beweging. Er treden met regelmaat nieuwe hotelconcepten toe tot de Nederlandse markt en bestaande formules breiden uit. Ondanks meer concurrentie van Airbnb nemen de gemiddelde bezettingsgraad en kamerprijs alsmaar toe. Volgens onderzoekers hebben Nederlandse hotels vorig j...

Blog Advertorial
Advertorial: Innovatie is essentieel voor de hospitalitysector

Het toerisme in Nederland groeit harder dan in andere EU-landen, volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek. In Nederland was deze groei 5,5 procent in 2016, terwijl de gemiddelde groei in de EU 4,6 procent bedroeg. Voor 2017 worden voor Nederland nog sterkere groeicijfers verwacht: ...

Toerisme Achtergronden
Platinum Equity wordt nieuwe eigenaar van Landal GreenParks

Landal GreenParks krijgt een nieuwe eigenaar. Het moederbedrijf Wyndham Worldwide heeft vandaag overeenstemming bereikt met Platinum Equity over de overname van de volledige Europese divisie, waar behalve Landal GreenParks ook merken als Novasol, Hoseasons, cottages.com en James Villa Holidays deel ...

Regelgeving KHN
KHN stuurt brandbrief naar staatssecretaris VWS over verbod rookruimten in de horeca

De uitspraak van het gerechtshof Den Haag van 13 februari jl. betekent kort gezegd dat, op basis van een WHO-verdrag, rookruimten in horeca-inrichtingen niet langer zijn toegestaan. Dat zorgt voor grote onrust bij veel horecaondernemers, want de uitspraak heeft grote impact op de gastvrijheid e...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: