Golden Tulip kiest voor de tandem als 'stijlicoon'

7 december 2017 | Thijs Jacobs

Onlangs heeft Golden Tulip een nieuw stijlicoon in al haar Golden Tulip hotels geïntroduceerd: de tandem. Hiermee biedt Golden Tulip haar gasten de kans om nog meer uit hun verblijf te halen door de typisch Nederlandse fietscultuur op een unieke manier zelf te beleven. De tandem is een internationale actie, maar is nu al in elk Golden Tulip hotel in Nederland te vinden en zal door hotelgasten kunnen worden gebruikt.  De tweewieler is een onderdeel van de dit jaar geïntroduceerde, vernieuwde merkstrategie: Playtime. Anytime.

Nederlandse roots


Met de introductie van de tandem gaat de internationale hotelketen terug naar haar Nederlandse roots en onderscheidt zich hiermee van andere hotels. Dit met als doel om haar gasten een extra beleving te bieden gedurende hun hotelverblijf bij Golden Tulip. De tandem biedt een bijzondere ervaring en is het perfecte vervoersmiddel om samen van de omgeving te genieten.
 

Ideale break


De tandem werd eerder dit jaar getest en is vanaf nu in ieder Golden Tulip hotel beschikbaar voor hotelgasten. Wat je zoal kunt doen met de tandem? Gebruik hem bijvoorbeeld voor een dagje sightseeing in de omgeving of voor een kleine break tussen vergaderingen door. De opvallende eyecatcher is weer eens iets anders en tovert daarmee een glimlach op ieders gezicht. De tandem is het perfecte middel om op een speelse manier de dag door te komen. Het zal niet lang duren voordat dit icoon wereldwijd opduikt, de tandem wordt namelijk in de komende periode ook bij Golden Tulip hotels in andere landen geïntroduceerd. 
 

Golden Tulip vernieuwt


In 2016 heeft Louvre Hotels Group besloten het Golden Tulip label internationaal te herpositioneren. Dit vanwege het groeiend aantal gasten met grotere behoefte aan een experience of beleving gedurende een hotelbezoek. Er zijn onlangs wereldwijd al verschillende nieuwe hotels geopend, waar de nieuwe filosofie al door gasten kan worden ervaren. Zoals in Shanghai, Marseille en Istanbul. De hotels in Nederland zullen de komende periode de nieuwe merkstrategie gefaseerd invoeren.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip


Met meer dan 2.500 hotels in 52 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds ruim een jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group, met meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en meer dan 200 hotels in het midden-, hoog-,  en luxe segment. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en  Amerika  een  internationale  standaard  aan  service  en  faciliteiten  met  een persoonlijke  touch. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Première  Classe,  Campanile,  Kyriad  en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (32  hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).  Zie  voor  meer informatie www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Video
Video: Hotel & F&B: Leerhotel Het Klooster Amersfoort

Voor de special Hotel & Food & Beverage (deze verschijnt morgen!) van Hospitality Management gingen we op bezoek in Amersfoort. Bij Leerhotel Het Klooster wordt gewerkt aan de hospitality van de toekomst. Deze studenten worden met passie begeleidt door de ervaren leraren. Wat drijft de jonge...

Video Achtergronden F&B
Video: Hotel & F&B Patrick Aarsman en Sido de Brabander van Crowne Plaza Den Haag - Promenade

Voor de special Hotel & Food & Beverage (deze verschijnt aanstaande dinsdag) van Hospitality Management gingen we op bezoek in Den Haag, bij Crowne Plaza Den Haag - Promenade. General Manager Patrick Aarsman en chef-kok Sido de Brabander leidde ons rond in het vijfsterrenhotel tussen dui...

Visa gaat samenwerken met Bidroom

Visa kondigt een driejarige samenwerking aan met hotelboeking service, Bidroom. In de EU boekte bijna de helft (49%) van de internetgebruikers een vakantie en/of hotelaccommodatie via internet (Eurostat). In het Verenigd Koningkrijk gebruikte 83% van de mensen het internet voor het boeken van hun ho...

Hotel Restaurant
Amrâth Grand Hotel de l’Empereur geeft restaurant hippe moderne make-over

Goed, puur eten voor een vriendelijke prijs in een informele sfeer. Dat is de weg die Amrâth Grand Hotel de l’Empereur inslaat na heropening van haar vernieuwde Grand restaurant begin april. Een hip en modern interieur, een veelzijdige kaart met een combinatie van streek- en internationa...

Regelgeving Airbnb
Amsterdam wil Airbnb verbieden

Het aanstaande college van Amsterdam wil Airbnb in bepaalde wijken van de stad gaan verbieden. Dit om het massatoerisme tegen te gaan. Naar schatting bezoeken jaarlijks 20 miljoen toeristen de hoofdstad. Verwacht wordt dat dit in rap tempo op zal lopen tot 30 miljoen, zo lezen we op nrc.nl. Om de...

Events
Training e-mailmarketing

Niet alleen op het gebied van privacy, maar ook op het gebied van e-mailmarketing helpt de kennis van de HM Academy u als hotelier verder. E-mailmarketing is een uitstekend instrument om via de juiste campagnes uw gasten gericht en persoonlijk aan te spreken en terug te laten komen. Succesvolle e-ma...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: