Golden Tulip werkt samen met MeetingReview

8 januari 2016 |
Golden Tulip werkt samen met MeetingReview<

Het belang van reviews wordt steeds groter. Reden voor Golden Tulip om een samenwerking aan te gaan met MeetingReview. Dit
is een platform waar
meetinglocaties en meetingdiensten zich kunnen presenteren en waar gasten gemakkelijk een
review kunnen achterlaten.

Zakelijke reviews
"Wij zijn ervan overtuigd dat zakelijke reviews steeds belangrijker worden. Ook bij het genereren van leads spelen klantwaarderingen een essentiële rol. De zakelijke
markt is aan het veranderen en daar moeten we als hotels op anticiperen", legt Roger Kruft, marketingmanager bij Louvre Hotels Group Benelux uit. Voor wat betreft overnachtingen waren reviews al volledig in het beleid opgenomen, maar vanaf nu maakt dit ook onderdeel uit van het beleid op de MICE branche. "MeetingReview biedt onze hotels veel gemak in het verkrijgen van reviews. Zo kan er sinds kort zelfs met een App op locatie direct een review aan de gast gevraagd worden. Dit komt naast het gemak ook de betrouwbaarheid ten goede", vult Roger Kruft aan.

Uitgebreide toolkit
MeetingReview is een bedrijf dat in 2013 is begonnen met reviews voor meeting- en eventlocaties en
biedt de vergaderlocaties een uitgebreide toolkit. Het boekingsproces, de meetinglocatie, de zaal met bijbehorende faciliteiten, de catering en de meetingdienst kan door een gast worden beoordeeld. Bij deze beoordeling kan een toelichting gegeven worden en daarnaast kunnen
meetinglocaties en meetingdiensten ook reageren op de reviews. Robert Spakman, initiatiefnemer van MeetingReview, geeft aan dat waar eerst vooral kleine locaties met recensies zijn gestart nu ook grotere locaties hiermee aan de slag gaan. "Wij doen er alles aan om de betrouwbaarheid van de reviews zo hoog mogelijk te houden", aldus Spakman.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Hoteltech
Annemarie van Gaal: "Ook de hotellerie kan nieuwe verdienmodellen aanboren"

Toen Wayne Gretzki, de wereldberoemde Canadese ijshockeyer, gevraagd werd naar de reden van zijn succes, antwoordde hij: “Ik skate naar waar de puck heen gaat en niet naar waar hij vandaan komt.” En zo is het. Veel ondernemers en managers borduren nog steeds voort op het verleden, op ...

Events Hoteltech
Programma HotelTech: Annemarie van Gaal, Jeroen Smit en nog veel meer

Het programma van HotelTech 2019, dat op 18 november plaatsvindt in Bunnik, is definitief. De namen zijn bekend en hierbij lichten we een tipje van de welbekende sluier op. DAGVOORZITTER Jeroen Smit Jeroen Smit is onderzoeksjournalist en auteur van de boeken 'Het drama Ahold' en &#...

Fletcher Opening Hotelketens
Honderdste hotel voor Fletcher

Met de bouw van een volledig nieuw hotel in het Zeeuwse Burgh Haamstede, zet Fletcher Hotels de teller op 100 hotels in Nederland. Dit is in Nederland uitzonderlijk, nog niet eerder is er een hotelketen geweest met zoveel ‘unieke’ hotels onder dezelfde vlag en volledig in eigendom. Voor ...

Hotelketens
Eden Hotels omarmt Dutch Cuisine

Eden Hotels gaat als eerste hotelketen van Nederland het ontbijt verduurzamen op basis van de uitgangspunten van Dutch Cuisine. Vanochtend tekende Eden Hotels directeur Léon Dijkstra in Hotel Babylon in Den Haag de overeenkomst met Dutch Cuisine. Dit is het eerste hotel van Eden Hotels wa...

Awards Mensen
Leonardo Royal Hotel Amsterdam ontvangt  700e Green Key certificaat van Nederland

Het onlangs geopende Leonardo Royal Hotel in Amsterdam heeft vandaag het 700e Green Key certificaat uitgereikt gekregen. Het hotel in Amsterdam heeft met hun inspanningen op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen het hoogst haalbare niveau weten te behalen, namelijk ni...

Awards Internationaal
Het Schgaguler Hotelwint de Hotel Property Award 2019

De 'Hotel Property Award 2019' ging dit jaar naar het Schgaguler Hotel in Castelrotto/Kastelruth, Zuid-Tirol. De prijs werd uitgereikt op de hotelforum-gala-avond op 9 oktober. Andreas Martin, directeur van hotelforum management GmbH, zei: "Aan de ene kant onderscheidt de prijswinnaar v...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: