Golden Tulip werkt samen met MeetingReview

8 januari 2016 |
Golden Tulip werkt samen met MeetingReview<

Het belang van reviews wordt steeds groter. Reden voor Golden Tulip om een samenwerking aan te gaan met MeetingReview. Dit
is een platform waar
meetinglocaties en meetingdiensten zich kunnen presenteren en waar gasten gemakkelijk een
review kunnen achterlaten.

Zakelijke reviews
"Wij zijn ervan overtuigd dat zakelijke reviews steeds belangrijker worden. Ook bij het genereren van leads spelen klantwaarderingen een essentiële rol. De zakelijke
markt is aan het veranderen en daar moeten we als hotels op anticiperen", legt Roger Kruft, marketingmanager bij Louvre Hotels Group Benelux uit. Voor wat betreft overnachtingen waren reviews al volledig in het beleid opgenomen, maar vanaf nu maakt dit ook onderdeel uit van het beleid op de MICE branche. "MeetingReview biedt onze hotels veel gemak in het verkrijgen van reviews. Zo kan er sinds kort zelfs met een App op locatie direct een review aan de gast gevraagd worden. Dit komt naast het gemak ook de betrouwbaarheid ten goede", vult Roger Kruft aan.

Uitgebreide toolkit
MeetingReview is een bedrijf dat in 2013 is begonnen met reviews voor meeting- en eventlocaties en
biedt de vergaderlocaties een uitgebreide toolkit. Het boekingsproces, de meetinglocatie, de zaal met bijbehorende faciliteiten, de catering en de meetingdienst kan door een gast worden beoordeeld. Bij deze beoordeling kan een toelichting gegeven worden en daarnaast kunnen
meetinglocaties en meetingdiensten ook reageren op de reviews. Robert Spakman, initiatiefnemer van MeetingReview, geeft aan dat waar eerst vooral kleine locaties met recensies zijn gestart nu ook grotere locaties hiermee aan de slag gaan. "Wij doen er alles aan om de betrouwbaarheid van de reviews zo hoog mogelijk te houden", aldus Spakman.

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Amsterdam Achtergronden
MEININGER Hotels lanceert hyperlokale service met Local Event Display

Krijtborden bieden nog dagelijkse inspiratie voor lokale evenementen – deze nieuwe service is nu ook aanwezig in het MEININGER Hotel Amsterdam City West en het MEININGER Hotel Amsterdam Amstel. De MEININGER Hotels staan binnen de hotelindustrie bekend voor hun unieke hybride accommodatiecon...

Internationaal Tech
Alweer een hotelketen slachtoffer van hackers

Het is weer raak: hackers hebben afgelopen zomer de klantgegevens buit weten te maken van 10,6 miljoen gasten van het Amerikaanse hotelbedrijf MGM Resorts. De gegevens zijn gedeeld op een forum voor hackers, meldt zdnet.com. Op het forum werden de adressen, namen, burgerservicenummers en telefoo...

Events Achtergronden
Hotel kijkt met trots terug op Joods onderwijscongres

Het internationaal Joods onderwijscongres European Chinuch Convention (ECC) kijkt terug op een zeer geslaagde editie die plaatsvond in Novotel Amsterdam Schiphol Airport (NASA). Het was de tweede keer dat dit evenement, waar 37 workshops in 4 talen werden gegeven, in het hotel plaatsvond. Bij EC...

Achtergronden
Dit kost een overnachting tijdens carnaval

Het grootste feest van het jaar in het zuiden komt er weer aan. Dat betekent carnavalskleding scoren, kaarten kopen voor de plaatselijke kroeg of natuurlijk buiten genieten van de muziek met een biertje. Maar wat als je nou in de stad zou willen overnachten? Ben je dan duurder uit dan normaal? HomeT...

NH Hotels Internationaal
NH Hotels opent haar eerste hotel in Noord-Amerika

Het NH Collection New York Madison Avenue gaat weldra open. In april opent het eerste hotel van NH in de VS, zo lezen we op zakenreis.nl. Het statige gebouw in het hart van Manhattan stamt uit 1920 en weerspiegelt het 'gouden tijdperk van de reclame', zo meldt NH in een verklaring. In Eur...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: