Gratis webinar over hygiëne

14 mei 2020 | David Bakker

Hotels in Nederland zijn zich aan het voorbereiden om de deuren weer te mogen openen, maar er heerst nog veel onzekerheid en onduidelijkheid omtrent de nieuwe hygiene protocollen en afspraken. Om prangende vragen te beantwoorden en nieuwe kansen voor hotels te creeëren, host hotelkit de webinar ‘Hygiene in hotels, the new normal’. Met deze webinar zullen zij u ondersteunen bij het herstarten van uw hotel na de sluitingen vanwege COVID-19. De eerste webinar vond begin Mei plaats in het Duits, met meer dan 1000 aanmeldingen. De tweede webinar zal in het Engels gehouden worden op 20 mei, met een panel van Nederlandse hospitality experts.

Topics zoals de nieuwe hygiëne protocollen en hoe deze succesvol te implementeren worden besproken, maar ook hoe software implementaties kostbare tijd kunnen besparen en welke communicatie middelen u het beste kunt benutten om zowel gasten als medewerkers op de hoogte te stellen. Ook zullen zij praktische tips en adviezen delen om de hygiëne in uw hotel op het hoogste niveau te brengen, om zo vertrouwen te creëren voor zowel uw gasten als medewerkers. Via de live chat kunt u actief deelnemen en vragen stellen om de antwoorden te krijgen die u nodig hebt.

Want neemt u mee uit deze webinar? Direct te implementeren tips, handige checklists en key-takeways van de experts. En, al uw vragen beantwoord!

Experts aan het woord zijn Janneke Maas (Facility & Hygiene), Nikie Houben (Hospitality & Digitalisation), Jim van Heyningen (Hygiene), Daphne Beers (Hospitality & Consultancy), Arne Heuwekemeijer (Hotel Director) en Marius Donhauser (CEO hotelkit & Hotelier) begeleidt door Gillian Dolmans (Hospitality & Software).

Deelname aan de webinar is kosteloos. Hotelkit hoopt u te mogen verwelkomen. Samen gaan we deze nieuwe uitdagingen aan, ready to rumble!

https://hotelkit.net/webinar-hygiene-in-the-hotel/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Branded Content
Vrouwelijke ondernemers en managers gaan post-lockdown ‘unwinden’ op de Veluwe

Vrouwelijke ondernemers en managers in onze branche hebben het de afgelopen maanden extra zwaar gehad. Ze moesten in de lockdown vaak meerdere ballen in de lucht houden. Via zoom-meetings moesten ze hun teams blijven aansturen en motiveren. Ondertussen drukte ook de continue aandacht voor kinderen ...

BUAS Coronacrisis
Hotelpersoneel onder het vergrootglas tijdens de coronapandemie

De uitbraak van het SARS-CoV-2 virus (coronavirus) in het eerste kwartaal van 2020 bood een unieke kans voor onderzoek: welke impact heeft een dergelijke pandemie op de tevredenheid van hotelgasten? Kartlien Stokman schreef voor haar opleiding aan de BUAS haar scriptie over dit onderwerp. De belangr...

Toerisme Den Haag
Den Haag is een perfecte Staycation bestemming

In maart en april vlogen de annuleringen binnen bij de hotels. Het leek een dramatisch jaar te worden. Ondertussen zitten hotels aan de kust weer helemaal vol en profiteren ze van het feit dat veel Nederlanders dit jaar voor een vakantie in eigen land gaan. – Aankomend weekend nog last minu...

Amsterdam Coronacrisis
Zakelijke markt start weer op: Mercure Amsterdam City heropent op 17 juli

Het viersterrenhotel Mercure Amsterdam City heropent haar deuren op 17 juli. Door de versoepelde maatregelen kan het hotel de veiligheid voor gasten en het personeel weer garanderen. Alle 386 moderne kamers worden weer beschikbaar gesteld voor zowel Nederlandse als buitenlandse toeristen. Het Mer...

Opening Internationaal
NoMad Londen opent in december

Het in New York gevestigde horecabedrijf Sydell Group is opgericht door hotelier Andrew Zobler, en in Londen opende Zobler The Ned in samenwerking met Ron Burkle en Soho House. Deze keer heeft hij samengewerkt met de in Doha gevestigde investeringsmaatschappij BTC om NoMad London te lanceren. Het ho...

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: