Gratis webinar over hygiëne

14 mei 2020 | David Bakker

Hotels in Nederland zijn zich aan het voorbereiden om de deuren weer te mogen openen, maar er heerst nog veel onzekerheid en onduidelijkheid omtrent de nieuwe hygiene protocollen en afspraken. Om prangende vragen te beantwoorden en nieuwe kansen voor hotels te creeëren, host hotelkit de webinar ‘Hygiene in hotels, the new normal’. Met deze webinar zullen zij u ondersteunen bij het herstarten van uw hotel na de sluitingen vanwege COVID-19. De eerste webinar vond begin Mei plaats in het Duits, met meer dan 1000 aanmeldingen. De tweede webinar zal in het Engels gehouden worden op 20 mei, met een panel van Nederlandse hospitality experts.

Topics zoals de nieuwe hygiëne protocollen en hoe deze succesvol te implementeren worden besproken, maar ook hoe software implementaties kostbare tijd kunnen besparen en welke communicatie middelen u het beste kunt benutten om zowel gasten als medewerkers op de hoogte te stellen. Ook zullen zij praktische tips en adviezen delen om de hygiëne in uw hotel op het hoogste niveau te brengen, om zo vertrouwen te creëren voor zowel uw gasten als medewerkers. Via de live chat kunt u actief deelnemen en vragen stellen om de antwoorden te krijgen die u nodig hebt.

Want neemt u mee uit deze webinar? Direct te implementeren tips, handige checklists en key-takeways van de experts. En, al uw vragen beantwoord!

Experts aan het woord zijn Janneke Maas (Facility & Hygiene), Nikie Houben (Hospitality & Digitalisation), Jim van Heyningen (Hygiene), Daphne Beers (Hospitality & Consultancy), Arne Heuwekemeijer (Hotel Director) en Marius Donhauser (CEO hotelkit & Hotelier) begeleidt door Gillian Dolmans (Hospitality & Software).

Deelname aan de webinar is kosteloos. Hotelkit hoopt u te mogen verwelkomen. Samen gaan we deze nieuwe uitdagingen aan, ready to rumble!

https://hotelkit.net/webinar-hygiene-in-the-hotel/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Toerisme Coronacrisis
Boekingen in Nederland overtreffen het wereldgemiddelde

Nu overheden over de hele wereld hun beperkingen verder versoepelen, blijkt uit gegevens van SiteMinder, een platform voor het verwerven van gasten in de wereldwijde hotelindustrie, dat hoteliers niet langer hoeven te voorspellen hoe snel consumenten zullen handelen om te reizen na de COVID-19-pande...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Branded Content
Vind de route naar jouw gasten

Eindelijk, de restaurants gaan binnenkort weer open. Dat geldt ook voor veel hotels. Langzaam komt de Nederlandse gastvrijheidsindustrie weer tot leven. Wij zien ook weer een stijgende lijn in reserveringen, met name voor hotels buiten de grote steden. Voor alle hotels geldt dat slimme marketing een...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: