Guestline slaat handen ineen met Hotelvrijmibo

3 mei 2018 | David Bakker

Guestline heeft de krachten gebundeld met Hotelvrijmibo, het belangrijkste netwerkplatform voor de Nederlandse hotelbranche. Na uitbreiding naar de Benelux en het aantreden van Robert Vogt als directeur Business Development, is het bedrijf klaar om Nederlandse hoteliers te helpen bij het inzetten van technologie om de omzet te verhogen en de klantbeleving te verbeteren.

Kortgeleden heeft Guestline bij de Hotel Tech Report Awards de People's Choice Award 2018 gewonnen. Daarmee wordt de uitstekende service van het bedrijf onderstreept op basis van het oordeel van duizenden hoteliers in meer dan 40 landen wereldwijd.

"De People's Choice Award wordt in alle categorieën van de Hotel Tech Awards uitgereikt aan het bedrijf dat het meest betrokken is bij de klant. Klanten melden zich in grote getalen om Guestline te ondersteunen, ongelofelijk'', zo vertelde Jordan Hollander van Hotel Tech Report.

Guestline verzorgt end-to-end hotel property managementsoftware, online distributie en digitale marketingoplossingen voor hotelgroepen, onafhankelijke hotels, serviced-appartments en management bedrijven. De oplossingen zijn volledig geïntegreerd en cloud gebaseerd, eenvoudig te installeren, snel te implementeren en kennen lage gebruikskosten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: