Guestline slaat handen ineen met Hotelvrijmibo

3 mei 2018 | David Bakker

Guestline heeft de krachten gebundeld met Hotelvrijmibo, het belangrijkste netwerkplatform voor de Nederlandse hotelbranche. Na uitbreiding naar de Benelux en het aantreden van Robert Vogt als directeur Business Development, is het bedrijf klaar om Nederlandse hoteliers te helpen bij het inzetten van technologie om de omzet te verhogen en de klantbeleving te verbeteren.

Kortgeleden heeft Guestline bij de Hotel Tech Report Awards de People's Choice Award 2018 gewonnen. Daarmee wordt de uitstekende service van het bedrijf onderstreept op basis van het oordeel van duizenden hoteliers in meer dan 40 landen wereldwijd.

"De People's Choice Award wordt in alle categorieën van de Hotel Tech Awards uitgereikt aan het bedrijf dat het meest betrokken is bij de klant. Klanten melden zich in grote getalen om Guestline te ondersteunen, ongelofelijk'', zo vertelde Jordan Hollander van Hotel Tech Report.

Guestline verzorgt end-to-end hotel property managementsoftware, online distributie en digitale marketingoplossingen voor hotelgroepen, onafhankelijke hotels, serviced-appartments en management bedrijven. De oplossingen zijn volledig geïntegreerd en cloud gebaseerd, eenvoudig te installeren, snel te implementeren en kennen lage gebruikskosten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: