Hampshire Fitland XL hotels heet nu City Resort hotels.

24 april 2018 | Thijs Jacobs

De Fitland Groep – bekend van de Fitland fitness keten – heeft een naamsverandering ondergaan.  De naam Hampshire Fitland XL hotels is veranderd in City Resort hotels.
Nu de rebranding in de hotels is gerealiseerd, komt de hotelgroep naar buiten met een landelijke branding campagne.

Volgens de BU directeur van de hotels, Niels Dijkstra, zijn City Resort hotels geen doorsnee hotels. Alleen al de schaalgrootte spreekt tot de verbeelding. De meeste locaties zijn groter dan 10.000m2 waarop naast de normale hotelfaciliteiten, congrescentra, wellness en fitness vaak ook indooractiviteiten, zoals klimmen, bowlen en andere leisure sporten worden aangeboden.

De vijf hotels zijn liggen verspreid door het land in Leiden, Oss, Mill, Helmond en Sittard.

Stedelijk gebied

Bovendien is het uniek dat dit concept zich in een stedelijk gebied bevindt. Om die reden vinden wij de naam City Resort hotels veel beter passen bij wie wij zijn. En omdat alle activiteiten die wij aanbieden er voor zorgen dat je er meer mentale en fysieke energie van krijgt, hebben wij de slogan “Full of Energy!” bedacht.

De meeste hotels beschikken over professionele sporthallen en vergaderzalen waar ook congressen georganiseerd kunnen worden. Verder beschikken de hotels over echte energizers, zoals een volwaardige wellness met 10 cabines en diverse baden, restaurants, alsmede een fitnesscentrum van minimaal 800m2 en nog vele andere extra’s wordt de nieuwe slogan. Full of energy dus!

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: vijf keer raak

“De hotelindustrie verliest de controle over haar eigen kamervoorraad.” Dat was een van de belangrijkste – wat apocalyptisch aandoende - voorspellingen in de white paper van de International Hotel Association over de toekomst van de hotelsector. Het in 1996 gepubliceerde rapport me...

Economie Achtergronden
Stevige groei meetings- en eventsbranche verwacht in 2019

Een decennium na de wereldwijde economische recessie van 2008, is de meetings- en eventsbranche teruggeveerd. Voor het vierde achtereenvolgende jaar laat de sector een consistente groei van uitgaven en bezoekers zien. Deze gestage en stabiele groei is de nieuwe norm binnen de meetings- en eventsbran...

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Hotel Achtergronden
Preston Palace heeft een eigen 'geluksmakelaar'

Ze is efficiënt, attent, ervaren, vriendelijk en ze weet álles over trouwen. Dat is Wendy, de Weddingplanner van Preston Palace. Ze doet alles voor de mooiste dag van haar gasten en werkt exclusief voor dit all-inclusive hotel. En dat doet ze goed. Geluksmakelaar "Ik geniet er...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: