Hampshire Hotels introduceert 'Director of Brand & Culture'

10 april 2017 | Thijs Jacobs

Bij Hampshire Hotels staat gasttevredenheid meer dan ooit centraal. Dusdanig dat de hotelgroep een nieuwe functie in het leven roept: Director of Brand & Culture. Nicoline Montanus, tot 9 april General Manager van Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam, gaat in deze hoedanigheid zowel de hotels als de collega’s op het hoofdkantoor adviseren over identiteit en gastbeleving. Nicole Lagas, ruim vijftien jaar werkzaam bij Hampshire Hotels in verschillende management-functies, wordt de nieuwe General Manager van het Savoy Hotel.

Nicoline Montanus per 10 april Director of Brand & Culture
Nicoline Montanus (36) is als Director of Brand & Culture (DBC) een ware spin in het web op het Hampshire Service Center in Amsterdam. Ze neemt hier per 10 april de verantwoordelijkheid voor het definiëren, communiceren en bewaken van de Hampshire-visie. Interne communicatie is key in dit traject naar de optimaal tevreden gast. Nicoline startte haar Hampshire-carrière in 2003 en werkte onder andere als Resident Manager van Hampshire Hotel – Crown Eindhoven en als General Manager van Hampshire Hotel – Babylon Den Haag en Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam. In deze laatste functie geneerde ze een verhoging in reviewscores op het gebied van service en gasttevredenheid – het perfecte startpunt voor haar nieuwe aanstelling als DBC.

Nicole Lagas per 10 april General Manager Savoy Rotterdam
Het vertrek van Nicoline uit Rotterdam betekent uiteraard niet dat Hampshire Hotel – Savoy Rotterdam stuurloos achterblijft. Nicole Lagas (46) wordt per 10 april als General Manager verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en begeleidt de renovatie die volgend jaar van start gaat. Ook Nicole is een bekende Hampshire-speler, met ruim vijftien jaar ervaring bij de hotelgroep. Ze werkte tien jaar als Director of Sales en vijf jaar als General Manager van eerst Hampshire Hotel – Mooi Veluwe en daarna Hampshire Hotel – Newport Huizen. Het is altijd haar ambitie geweest een stadhotel te runnen en haar aanstelling als General Manager van het Savoy Rotterdam is dan ook een logische volgende stap.

Continuïteit en gasttevredenheid
Léon Dijkstra, Algemeen Directeur van Hampshire Hospitality over de nieuwe ontwikkelingen binnen zijn hotelbedrijf: “Ik ben blij en trots dat we deze belangrijke posities in kunnen vullen met gewaardeerde Hampshire collega’s. Zo zijn we zeker van continuïteit in Rotterdam en zetten we vanuit het Service Center belangrijke stappen op de weg naar excellente gasttevredenheid. De functie van Director of Brand & Culture is helemaal in lijn met onze nieuwe koers, gericht op het scherper positioneren van ons merk en het verhogen van de operationele kwaliteit.” 

 

   Nicoline Montanus  

 

Nicole Lagas

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Toerisme Den Haag
Den Haag is een perfecte Staycation bestemming

In maart en april vlogen de annuleringen binnen bij de hotels. Het leek een dramatisch jaar te worden. Ondertussen zitten hotels aan de kust weer helemaal vol en profiteren ze van het feit dat veel Nederlanders dit jaar voor een vakantie in eigen land gaan. – Aankomend weekend nog last minu...

Amsterdam Coronacrisis
Zakelijke markt start weer op: Mercure Amsterdam City heropent op 17 juli

Het viersterrenhotel Mercure Amsterdam City heropent haar deuren op 17 juli. Door de versoepelde maatregelen kan het hotel de veiligheid voor gasten en het personeel weer garanderen. Alle 386 moderne kamers worden weer beschikbaar gesteld voor zowel Nederlandse als buitenlandse toeristen. Het Mer...

Opening Internationaal
NoMad Londen opent in december

Het in New York gevestigde horecabedrijf Sydell Group is opgericht door hotelier Andrew Zobler, en in Londen opende Zobler The Ned in samenwerking met Ron Burkle en Soho House. Deze keer heeft hij samengewerkt met de in Doha gevestigde investeringsmaatschappij BTC om NoMad London te lanceren. Het ho...

Interview Longread
Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik van geluk s...

Interview
Ambities bij hotel blooming in Bergen ''Een Bib Gourmand zou geweldig zijn''

Dit interview is onderdeel van het drieluik ‘Hotellerie aan de Noordzeekust geportretteerd’. Twee weken geleden publiceerden we deel 1, het interview met Syrco Bakker, tweesterrenchef van Pure C, onderdeel van Strandhotel Candzand-Bad. Vorige week volgde deel 2: het interview met Mariann...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: