Hansgrohe

20 oktober 2012 |
Hansgrohe<

Al 25 jaar werkt Hansgrohe aan water-besparende technologieën en heeft hierdoor een uitgebreide expertise opgebouwd. De innovatieve Hansgrohe EcoSmart technologie zorgt voor een zeer zuinig verbruik door de begrenzing van de waterdoorstroom tot ongeveer 5 liter per minuut voor kranen en 6 of 9 l/min voor douches, zonder dat het comfort verloren gaat. Hierdoor wordt niet alleen water, maar ook energie bespaard.



Innovatieve trendsetter
De meer dan 100 jaar lange traditie van de onderneming uit Duitsland wordt gekenmerkt door innovaties. Hierdoor is Hansgrohe trendsetter op het gebied van optimaal gebruik van kranen en douches, zowel voor het milieu als voor de gebruiker. Beloond met talrijke awards vanuit de hele wereld staan de producten van Hansgrohe voor innovatieve technologie en het hoogste niveau van functionele kwaliteit en design. Iedereen profiteert van de voordelen van Hansgrohe producten. Met haar kranen, douches en douchesystemen zorgt Hansgrohe SE voor originele producten die de badkamer functioneler, comfortabeler en mooier maken. Met uitvindingen zoals de glijstang, verstelbare douchestralen, QuickClean anti-kalksysteem, grote Raindance douches met AirPower en de EcoSmart technologie geldt Hansgrohe als innovatief leider in de internationale sanitairbranche.



Comfort en technologie
25 jaar geleden ontwikkelde Hansgrohe als eerste fabrikant een waterbesparende handdouche.
EcoSmart: waterbesparen bij douches en kranen. Meer comfort, minder kosten.
QuickClean: kalk kan eenvoudig worden weggewreven voor een langere levensduur.
AIR Power: meer volume door bijmengen van lucht voor meer doucheplezier.
XXL Performance: grote douches voor nog meer douchecomfort.
ComfortZone: maximaal comfort, veilig gebruik en meer bewegingsvrijheid.
Coolstart: als de greep in de middenstand staat levert de kraan koud water.

Raindance XXL doucheplezier
Met Raindance heeft Hansgrohe het douchen opnieuw uitgevonden. Meer douche, meer plezier: Hansgrohe hoofddouches zijn de trend in de badkamer. De Showerpipes van Hansgrohe bieden het ultieme doucheplezier. De combinatie van de grote hoofddouche, losse handdouche en thermostaat biedt de gebruiker optimaal comfort. Dankzij de grote hoofddouches, die zijn voorzien van de AirPower technologie, wordt het doucheplezier nog groter. De waterdruppels worden met lucht vermengd, waardoor het lichaam met een warme volle doucheregen wordt omhuld.

ComfortZone
Comfort en ruimte in de badkamer wordt steeds belangrijker. In deze ruimte begint voor veel mensen een goede start van de dag of een ontspannen afsluiting voor het slapen gaan. De wastafel speelt daarbij een centrale rol: om de handen of haren te wassen, om even op te frissen of om een glas te vullen, iedere gebruiker moet deze op zijn eigen manier kunnen gebruiken. De kranen uit de series PuraVida, Metris, Focus en Talis maken het mogelijk om de badkamer geheel naar eigen wens vorm te geven en bieden meer individuele bewegingsruimte onder de wastafelkraan. Deze ruimte onder de kraan, de zogenaamde ComfortZone, kan daarbij individueel worden gekozen. De kranen maken het dagelijkse ritueel in de badkamer makkelijker.
Van de ComfortZone 100 voor kleinere ruimtes tot een highriser met de uitgebreide Comfortzone 260, oftewel 260 mm onder de uitloop, voor hoge waskommen. Naast vorm en functie speelt duurzaamheid een belangrijke rol.

Het designmerk van Hansgrohe
Met het merk Axor presenteert Hansgrohe verschillende design kranenseries, compleet van wastafelmengkraan tot accessoires. Van klassiek, modern tot trendy vervult Axor iedere individuele wens op het gebied van badkamerinrichting. Veelal zijn deze collecties ontworpen door bekende designers, zoals Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Patricia Urquiola en de Franse broers Bouroullec.



Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Hansgrohe
Adres hoofdkantoor: Handelsweg 45, 1525 RG Westknollendam
Telefoon: 075-6461400
Fax: 075-6461700
Algemeen e-mailadres: "info@hansgrohe.nl" Website: www.pro.hansgrohe.nl
Producten
Raindance Select, Axor Bouroullec, PuraVida, Axor ShowerCollection, Talis, Metris, Focus, Croma, Ecostat Select, Ecostat Comfort

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Culinair Internationaal
Conservatorium hotel culinair wereldpodium

Internationaal culinair bezoek voor het Conservatorium hotel in Amsterdam. De afgelopen twee dagen was de wereldberoemde chef Hisato Hamada, co-founder van het exclusieve members-only restaurant Wagyumafia in Tokio, te gast in de keuken van Taiko. Op uitnodiging van Schilo van Coevorden, executiv...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: