Hansgrohe

20 oktober 2012 |
Hansgrohe<

Al 25 jaar werkt Hansgrohe aan water-besparende technologie├źn en heeft hierdoor een uitgebreide expertise opgebouwd. De innovatieve Hansgrohe EcoSmart technologie zorgt voor een zeer zuinig verbruik door de begrenzing van de waterdoorstroom tot ongeveer 5 liter per minuut voor kranen en 6 of 9 l/min voor douches, zonder dat het comfort verloren gaat. Hierdoor wordt niet alleen water, maar ook energie bespaard.



Innovatieve trendsetter
De meer dan 100 jaar lange traditie van de onderneming uit Duitsland wordt gekenmerkt door innovaties. Hierdoor is Hansgrohe trendsetter op het gebied van optimaal gebruik van kranen en douches, zowel voor het milieu als voor de gebruiker. Beloond met talrijke awards vanuit de hele wereld staan de producten van Hansgrohe voor innovatieve technologie en het hoogste niveau van functionele kwaliteit en design. Iedereen profiteert van de voordelen van Hansgrohe producten. Met haar kranen, douches en douchesystemen zorgt Hansgrohe SE voor originele producten die de badkamer functioneler, comfortabeler en mooier maken. Met uitvindingen zoals de glijstang, verstelbare douchestralen, QuickClean anti-kalksysteem, grote Raindance douches met AirPower en de EcoSmart technologie geldt Hansgrohe als innovatief leider in de internationale sanitairbranche.



Comfort en technologie
25 jaar geleden ontwikkelde Hansgrohe als eerste fabrikant een waterbesparende handdouche.
EcoSmart: waterbesparen bij douches en kranen. Meer comfort, minder kosten.
QuickClean: kalk kan eenvoudig worden weggewreven voor een langere levensduur.
AIR Power: meer volume door bijmengen van lucht voor meer doucheplezier.
XXL Performance: grote douches voor nog meer douchecomfort.
ComfortZone: maximaal comfort, veilig gebruik en meer bewegingsvrijheid.
Coolstart: als de greep in de middenstand staat levert de kraan koud water.

Raindance XXL doucheplezier
Met Raindance heeft Hansgrohe het douchen opnieuw uitgevonden. Meer douche, meer plezier: Hansgrohe hoofddouches zijn de trend in de badkamer. De Showerpipes van Hansgrohe bieden het ultieme doucheplezier. De combinatie van de grote hoofddouche, losse handdouche en thermostaat biedt de gebruiker optimaal comfort. Dankzij de grote hoofddouches, die zijn voorzien van de AirPower technologie, wordt het doucheplezier nog groter. De waterdruppels worden met lucht vermengd, waardoor het lichaam met een warme volle doucheregen wordt omhuld.

ComfortZone
Comfort en ruimte in de badkamer wordt steeds belangrijker. In deze ruimte begint voor veel mensen een goede start van de dag of een ontspannen afsluiting voor het slapen gaan. De wastafel speelt daarbij een centrale rol: om de handen of haren te wassen, om even op te frissen of om een glas te vullen, iedere gebruiker moet deze op zijn eigen manier kunnen gebruiken. De kranen uit de series PuraVida, Metris, Focus en Talis maken het mogelijk om de badkamer geheel naar eigen wens vorm te geven en bieden meer individuele bewegingsruimte onder de wastafelkraan. Deze ruimte onder de kraan, de zogenaamde ComfortZone, kan daarbij individueel worden gekozen. De kranen maken het dagelijkse ritueel in de badkamer makkelijker.
Van de ComfortZone 100 voor kleinere ruimtes tot een highriser met de uitgebreide Comfortzone 260, oftewel 260 mm onder de uitloop, voor hoge waskommen. Naast vorm en functie speelt duurzaamheid een belangrijke rol.

Het designmerk van Hansgrohe
Met het merk Axor presenteert Hansgrohe verschillende design kranenseries, compleet van wastafelmengkraan tot accessoires. Van klassiek, modern tot trendy vervult Axor iedere individuele wens op het gebied van badkamerinrichting. Veelal zijn deze collecties ontworpen door bekende designers, zoals Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Patricia Urquiola en de Franse broers Bouroullec.



Bedrijfsgegevens
Bedrijfsnaam: Hansgrohe
Adres hoofdkantoor: Handelsweg 45, 1525 RG Westknollendam
Telefoon: 075-6461400
Fax: 075-6461700
Algemeen e-mailadres: "info@hansgrohe.nl" Website: www.pro.hansgrohe.nl
Producten
Raindance Select, Axor Bouroullec, PuraVida, Axor ShowerCollection, Talis, Metris, Focus, Croma, Ecostat Select, Ecostat Comfort

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: