Het Beste Best Western hotel is...

12 februari 2015 |
Het Beste Best Western hotel is...<

Voor het tweede jaar op rij mag Best Western Plus City Hotel Gouda zich het beste Best Western hotel van Nederland noemen. Eigenaren
Titus Stoelinga en Marcel Rutten namen de Best Western Quality Award in ontvangst van Wytze van den Berg, managing director van Best Western Nederland.

Foto: Titus Stoelinga, directeur/eigenaar Best Western Plus City Hotel Gouda, managing director Best Western in Nederland Wytze van den Berg en Marcel Rutten, directeur/eigenaar Best Western Plus City Hotel Gouda.

Best Quality Award
Jaarlijks worden alle Best Western hotels in Nederland gecontroleerd op de internationale eisen die Best Western stelt op het gebied van onderhoud, kwaliteit, service, personeel, schoonmaak en branding. Het hotel dat de beste resultaten behaalt, ontvangt de ‘Best Western Quality Award’. De feedback van gasten – berekent naar het gemiddelde van alle online reviews van sites als Booking.com, TripAdvisor en Hotels.com – maakt een belangrijk onderdeel uit van de score. Op alle vlakken behaalde het hotel in Gouda de maximale score.

Travellers’ Choice award 2015
Naast de Quality Award onderscheiding van Best Western behoort BEST WESTERN PLUS City Hotel Gouda tot de 1% hotels wereldwijd die van reizigers de Tripadvisor Travellers’Choice award 2015 hebben ontvangen.

Awards in Delft en Amsterdam
Naast de Quality Award, werden er meer prijzen uitgereikt. Best Western Museumhotels Delft ontving de ‘Best Investment’ award. Het hotel in het centrum van Delft heeft afgelopen jaar ruim 1 miljoen euro geïnvesteerd in de renovatie van haar kamers, badkamers en algemene ruimtes. Resultaat van deze verbouwing is een significante stijging van de ADR van het hotel. Daarnaast is de waardering van de gasten al in korte tijd terug te zien door de stijging van een 7,8 naar een 8,2 op verschillende review websites. De ‘Best Rewards performance’ award is voor Best Western Delphi Hotel in Amsterdam. Zij laten bijna een verdubbeling in de ledengroei binnen het loyaliteitsprogramma Best Western Rewards zien. Best Western Plus Blue Square Hotel, ook gevestigd in onze hoofdstad, ontving de ‘Best Revenue performance’ vanwege een omzetstijging via het Best Western reserveringssysteem van bijna 33%.


Meer lezen over Best Western? Klik hier!
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: