Hilton Rotterdam is onderscheiden als Stylish Luxury Hotel van 2017

12 september 2017 | Roy Spijker

Hilton Rotterdam heeft de prestigieuze “Stylish Luxury Hotel of The Year 2017-award” gewonnen. Het Rotterdamse hotel is onderscheiden met de prijs door de Luxury Travel Guide in de categorie ‘Nederland’. De award werd toegekend vanwege de mix van klassieke elegantie en stijlvolle moderniteit in het interieur. Daarnaast stralen de 254 kamers en suites in het Hilton hotel een tijdloze inrichting, authentieke Nederlandse sfeer en huiselijke warmte uit.

De Luxury Travel Awards worden jaarlijks toegekend. De Luxury Travel Guide erkent topkwaliteit in alle sectoren van de reis- en toeristische industrie. Het team van deskundigen reist de wereld over om zo de allerbeste hotels, luchtvaartmaatschappijen en touroperators te identificeren. De awards worden dit jaar op maandag 6 november uitgereikt in Londen tijdens de Global Awards ceremonie.

“We zijn erg trots dat we deze internationale prijs hebben mogen ontvangen. Het is een enorme erkenning!”, aldus Karin van den Berg, General Manager Hilton Rotterdam.

Over Hilton Rotterdam 
Hilton Rotterdam ligt in het hart van het bruisende centrum van de stad. Gelegen op loopafstand van het centraal station. Hilton Rotterdam is trots op drie restaurantconcepten. Roots Rotterdam met een regionale en seizoensgebonden keuken. Joelia by Mario Ridder, het michelinsterrestaurant en cocktailclub HUGH. In Hilton Rotterdam bevinden zich vijf grote vergaderzalen, twee ruime boardrooms, en een boven lobby, ideal voor productlanceringen. De balzaal, Le Jardin, biedt een plek voor maximaal 325 gasten, terwijl de Coolsingel Suite een adembenemend 180 graden uitzicht biedt over het centrum van Rotterdam.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: