Hoe zet je je hotel(restaurant) sterk in de markt?

Auteur: Thijs Jacobs
16 januari 2019
Hoe zet je je hotel(restaurant) sterk in de markt?

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Juist voor hotels en hotelrestaurants die het onderscheid willen maken, is deze training van grote waarde. In één dag leer je hoe je je, temidden van al die andere hotels, kunt onderscheiden.

De training wordt gegeven door Monique van Gevelt; zij heeft al talloze horecazaken begeleid op de route naar een succesvol concept. 

Monique: "De eerste training in deze vorm gaf ik vorig jaar, dat was ook voor HM Academy. De training werd door de deelnemers met een 9 beoordeeld, maar toch denk ik dat de volgende editie nóg beter wordt. Ik wil namelijk altijd blijven leren, mijzelf altijd blijven ontwikkelen. Eigenlijk net als de cursisten, want anders zouden ze zich niet aanmelden, lijkt me."

Inhoudelijk is de training zeer interessant voor hoteliers, maar ook voor degenen die zich bezighouden met de marketing, conceptontwikkeling en het hotelrestaurant. Monique: "In deze training gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaarden van je bedrijf kan vinden. Hoe je deze inzet en hoe ze fungeren als basis voor succes. Hierna lopen we door de ultieme checklijst en planning om beslagen ten ijs te komen in de (her)ontwikkeling van je concept. Zodat je geen cruciale zaken laat liggen."

Kortom: een training die je niet wilt missen! 

Klik hier om je aan te melden voor de training op 21 januari, het belooft weer een bijzonder leerzame en inspirerende dag te worden!

Overig nieuws