Holiday Inn leiden bedankt team

21 december 2012 |
Holiday Inn leiden bedankt team<

Holiday Inn leiden is onlangs gecertificeerd met het ‘Golden Key certificaat’. General manager Ronald Reichert bedankt de medewerkers met een 'Golden' lekkernij.

Trots
Het certificaat van Green Key kent drie niveaus: brons, zilver en goud. Hoe meer maatregelen een bedrijf heeft ingevoerd, hoe hoger het niveau. "Wij melden met trots dat Holiday Inn Leiden nu in het bezit is van de Gouden Green Key", aldus Ronald Reichert, general manager.

Stevige balans
Reichert: "In de praktijk betekent dit dat wij een stevige balans hebben gevonden tussen duurzaam ondernemen en comfort. Ongemerkt zal de gast tijdens het verblijf meehelpen om onze doelstellingen te verwezenlijken, zonder dat hij/zij hier enige hinder van ondervindt. Zo bestaat het gehele gebouw uit energiezuinige verlichting, is er een vergaande vorm van afvalscheiding en wordt er gebruik gemaakt van zeep- en shampoodispensers."

Biologisch en fair trade
"Op de menukaart van ons restaurant en op de buffetten staan veel biologische en fair trade producten. En er wordt sterk rekening gehouden met klimaatbeheersing, zonder dat men het te warm of te koud krijgt. Er is zelfs een Green Team aangesteld, zij houden zich bezig met de ontwikkeling van nieuwe duurzaamheidacties", aldus Reichert.

Op de foto: General manager Ronald Reichert bedankt de medewerkers met een 'Golden' lekkernij.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Toerisme Coronacrisis
Boekingen in Nederland overtreffen het wereldgemiddelde

Nu overheden over de hele wereld hun beperkingen verder versoepelen, blijkt uit gegevens van SiteMinder, een platform voor het verwerven van gasten in de wereldwijde hotelindustrie, dat hoteliers niet langer hoeven te voorspellen hoe snel consumenten zullen handelen om te reizen na de COVID-19-pande...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Branded Content
Vind de route naar jouw gasten

Eindelijk, de restaurants gaan binnenkort weer open. Dat geldt ook voor veel hotels. Langzaam komt de Nederlandse gastvrijheidsindustrie weer tot leven. Wij zien ook weer een stijgende lijn in reserveringen, met name voor hotels buiten de grote steden. Voor alle hotels geldt dat slimme marketing een...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: