Hotel Arena stelt nieuwe F&B manager aan

16 januari 2019 | Thijs Jacobs

Luuk Rijnders gaat met ingang van 14 januari aan de slag als nieuwe F&B Manager in het viersterren Hotel Arena én het bijbehorende PARK Café-Restaurant in Amsterdam. Rijnders’ motivatie, enthousiasme en oog voor service en gastvrijheid gaat het café-restaurant naar een hoger niveau tillen.

Rijnders heeft ruime ervaring opgedaan bij diverse restaurants in zowel binnen als buitenland. Zo heeft hij lange tijd bij Restaurant at Sea (Kralendijk, Bonaire) als Restaurant Manager gewerkt en vervulde hij de afgelopen twee jaar dezelfde functie bij de bekende Amsterdamse hotspot Bar Moustache. De nieuwe F&B Manager van Hotel Arena gaat hij zich onder andere bezighouden met de serviceverlening in PARK Café-Restaurant én wordt hij een belangrijke schakel tussen de Commerciële en Events afdeling. 

Echt heel mooi

Zelf zegt hij het volgende over zijn overstap naar het unieke stadshotel: "Toch mooi, dat ik tijdens mijn tijd als Hotelschool student al herhaaldelijk schreef over mijn passie voor gastronomie en ambitie in F&B management – en ik dan ook daadwerkelijk nu hier sta. Je zal begrijpen dat ik met niets minder dan volle overgave in dit nieuwe avontuur ben gestapt. Ik kijk er enorm naar uit om hier aan de slag te gaan, mét dit team, op déze plek, en bovenal vóór onze gasten. Wat heeft mijn interesse gewekt? De eindeloze mogelijkheden! Het is natuurlijk een schitterende, veelzijdige locatie (en het belooft nog véél mooier te worden). Nu is het tijd voor ons om op alle vlakken te accelereren. Hoe clichématig het ook mag klinken, de gast staat áltijd centraal. We gaan dan ook voor niets minder dan – Maar natuurlijk!"

Met zijn expertise, ervaring en de verfrissende energie die hij met zich meeneemt gaat Rijnders het PARK Café-Restaurant naar een nog hoger niveau tillen. 

Over hotel Arena

Hotel Arena ligt aan de rand van het Amsterdamse centrum en aan het Oosterpark. Het monumentale pand uit 1886, waarin het unieke stadshotel al bijna 27 jaar is gehuisvest, transformeerde door de jaren heen van Rooms-Katholiek meisjesweeshuis, sleep-in tot viersterren hotel. De monumentale delen, zoals de originele hout marmeren trap en de gerestaureerde Kapel, zijn altijd in tact gehouden en vertellen nog iedere dag over de indrukwekkende geschiedenis van deze locatie. De rijke historie wordt gecombineerd met een modern design en zie je terug in de hotelkamers, het PARK Café-Restaurant, de creatieve meeting en event Studio’s, de sfeervolle Salon en de unieke Kapel. Hotel Arena is dé plek waar je eet, drinkt, werkt, slaapt en danst. De plek waar je praat en luistert, ontdekt en herkent, uitgaat en thuiskomst, leert kennen en ontmoet.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: