Hotel de Heerlickheijd beste wellnesshotel van 2017

12 januari 2018 | Thijs Jacobs

Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft de award beste wellnesshotel 2017 gewonnen van Hotels.nl. In 2014 reikte Hotels.nl voor het eerst de awards uit. Veel hoteliers reageerden daar erg enthousiast op en daarom zijn ook dit jaar wederom de awards persoonlijk overhandigd aan de hoteliers.

Score

In 2017 zijn er meer dan 40.000 ervaringen gedeeld op Hotels.nl, waardoor er een gemiddelde reviewscore ontstaat. Men kan een score geven op vijf onderdelen: prijs/kwaliteit, hygiëne, service, comfort en ligging. De reviewscore, evenals de plus- en minpunten die de gasten hebben geschreven, helpen toekomstige gasten bij hun keuze voor het boeken van een hotel. Hotel de Heerlickheijd heeft een gemiddelde review score van een 8,6 behaald.

Trots

Hotel de Heerlickheijd van Ermelo en haar team is trots op het feit dat ze de award in ontvangst mochten nemen en zullen zich in 2018 ook inzetten om het de gasten zo comfortabel mogelijk te maken. Benieuwd hoe 'heerlick' het hotel kan zijn? Het hotel en wellness is 7 dagen per week geopend.

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: