Hotel Okura Amsterdam wederom beste zakenhotel van Nederland

11 juni 2019 | Thijs Jacobs

Hotel Okura Amsterdam is uitgeroepen tot ‘2019 Netherlands’ Leading Business Hotel’ door de organisatie van World Travel Awards. Door deze bekroning mag het vijfsterren superior hotel zich, net als in 2018, een jaar lang beste zakenhotel van Nederland noemen.

Michiel Roelfsema, General Manager, is trots: “Twee jaar op rij worden uitgeroepen tot beste zakenhotel is voor mij de bevestiging dat continu blijven vernieuwen zijn vruchten afwerpt. De digitale transformatie en andere investeringen in verbetering van kwaliteit die we doormaken zijn daar een voorbeeld van. Daardoor kunnen we nog beter inspelen op persoonlijke wensen van onze gasten en optimale service garanderen.” De grote keuze in verschillende door Michelin onderscheiden restaurants en 20 vergaderzalen waarin die culinaire expertise weerspiegeld wordt, maken dat Hotel Okura Amsterdam haar zakelijke gasten een compleet verblijf biedt. Nagomi Spa & Health biedt mogelijkheden voor in- en ontspanning en de kookstudio, Executive Lounge en het panoramische uitzicht over de stad maken de beleving compleet.

World Travel Awards werd in 1993 opgericht om excellentie in alle belangrijke sectoren van de reis-, toerisme- en horecabranche te erkennen en belonen en wordt wereldwijd erkent als kenmerk van uitmuntendheid. De benoeming komt tot stand door zowel stemmen van reizigers als van professionals uit de branche.

Over Hotel Okura Amsterdam

Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten, naast hoogstaande hotelaccommodatie, een spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van zowel het zakelijke district van Amsterdam als van de belangrijke toeristische attracties en musea.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com OTA's
Booking.com: iedere seconde checken er gemiddeld 7 gasten in bij een verblijf

Tijdens de internationale Vacation Rental Management Association (VRMA) conferentie in New Orleans (VS) maakt Booking.com bekend dat er per seconde gemiddeld 7 gasten inchecken bij een woning, appartement of ander uniek verblijf. De mededeling komt op hetzelfde moment als de introductie van nieuwe t...

Hilton Culinair
Napolitaanse pizza verovert (Hilton) Amsterdam

Hilton Amsterdam introduceert exclusieve Napolitaanse pizza, in combinatie met champagne. In de Half Moon Lounge wordt de klassieker onder de pizza’s op de kaart gezet. De eigentijdse combinatie met bubbels verleent het oorspronkelijke simpele streetfood uit Napels een gastronomisch tintje. Sp...

Columns
Column Hans van Spronsen: Hallo, Alexa

Wordt onze stem wel genoeg gehoord in de hotellerie? Natuurlijk houdt het moderne hotel tal van zaken met betrekking tot het gastgedrag bij. Vervolgens zet men deze informatie om in toekomstig beleid. Vandaag de dag zal deze informatievergaring zich concentreren op ons boekingsgedrag en nog weinig o...

Personalia Internationaal
The Ritz-Carlton, Abama krijgt Belgische general manager 

In The Ritz-Carlton, Abama op de Canarische eilanden is de Belg Gregory de Clerck sinds begin 2019 aan de slag als nieuwe General Manager. De Clerck, die geboren en getogen is in Kortrijk, houdt toezicht op de strategische leiding en de dagelijkse activiteiten van het resort, dat 459 kamers en suite...

Internationaal Longread
PREM Hospitality heeft ruim 1000 kamers in Benelux en groeit explosief door

Ierse specialist in Hospitality Management ziet België en Nederland als strategische draaischijf voor zijn uitbreiding van 'short en long-stay' locaties over Continentaal Europa en verwacht met een stevige pipeline van 8 hotels een sterke groei in de komende jaren. Sinds september 2...

Achtergronden
Hotelkamers Assen 'op slot' tijdens Formule 1-periode

In Assen zijn alle (of in ieder geval heel veel) hotelkamers in de periode van donderdag 30 april tot en met zondag 3 mei vastgezet en kunnen dus niet meer online geboekt worden. Opvallend, want deze periode is precies de periode waarin het Formule 1-circus neerstrijkt in Zandvoort. Social zou so...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: