Hotel Okura Amsterdam wederom beste zakenhotel van Nederland

11 juni 2019 | Thijs Jacobs

Hotel Okura Amsterdam is uitgeroepen tot ‘2019 Netherlands’ Leading Business Hotel’ door de organisatie van World Travel Awards. Door deze bekroning mag het vijfsterren superior hotel zich, net als in 2018, een jaar lang beste zakenhotel van Nederland noemen.

Michiel Roelfsema, General Manager, is trots: “Twee jaar op rij worden uitgeroepen tot beste zakenhotel is voor mij de bevestiging dat continu blijven vernieuwen zijn vruchten afwerpt. De digitale transformatie en andere investeringen in verbetering van kwaliteit die we doormaken zijn daar een voorbeeld van. Daardoor kunnen we nog beter inspelen op persoonlijke wensen van onze gasten en optimale service garanderen.” De grote keuze in verschillende door Michelin onderscheiden restaurants en 20 vergaderzalen waarin die culinaire expertise weerspiegeld wordt, maken dat Hotel Okura Amsterdam haar zakelijke gasten een compleet verblijf biedt. Nagomi Spa & Health biedt mogelijkheden voor in- en ontspanning en de kookstudio, Executive Lounge en het panoramische uitzicht over de stad maken de beleving compleet.

World Travel Awards werd in 1993 opgericht om excellentie in alle belangrijke sectoren van de reis-, toerisme- en horecabranche te erkennen en belonen en wordt wereldwijd erkent als kenmerk van uitmuntendheid. De benoeming komt tot stand door zowel stemmen van reizigers als van professionals uit de branche.

Over Hotel Okura Amsterdam

Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten, naast hoogstaande hotelaccommodatie, een spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van zowel het zakelijke district van Amsterdam als van de belangrijke toeristische attracties en musea.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: