Inntel Hotels Resort Zutphen wordt Fletcher Hotels

22 december 2017 | Roy Spijker

Inntel Hotels heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld als hotelketen met 4 en 5 sterren hotels gesitueerd op A1 locaties in de grotere Nederlandse steden. Deze koers wordt de komende jaren voortvarend doorgezet en heeft geleid tot een evaluatie van onze portfolio. Per 1 februari 2018 is besloten Inntel Hotels Resort Zutphen over te dragen aan een nieuwe partij: Fletcher Hotels.

Karin Geurts, Algemeen Directeur: ’Met gemengde gevoelens neem ik straks afscheid van Inntel Hotels Resort Zutphen mede doordat Inntel Hotels 35 jaar geleden gestart is vanuit dit unieke hotel. Desondanks ben ik erg blij dat Fletcher Hotels het hotel en onze medewerkers gaat overnemen omdat het naadloos aansluit bij hun portfolio.’

Inntel Hotels is volop in ontwikkeling en zal op korte termijn uitgebreid worden met 3 nieuwe hotels. Naast de huidige 4 en 5 sterren hotels in Amsterdam, Rotterdam, Zaandam en Eindhoven wordt het portfolio de komende jaren aangevuld met hotels in Utrecht, Scheveningen en een 2e hotel in het centrum van Amsterdam.

Inntel Hotels heeft er alle vertrouwen in dat Fletcher Hotels welvarend te werk zal gaan, de medewerkers zal omarmen en gasten en relaties vanaf 1 februari 2018 een warm welkom zal heten zoals men dat bij Inntel Hotels Resorts Zutphen gewend was.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: