Jubilerend Heinz introduceert programma voor horeca

27 augustus 2009 |
Jubilerend Heinz introduceert programma voor horeca<

Voor Heinz Foodservice Nederland is het 140 jarig jubileum van de onderneming aanleiding om horeca-ondernemers die anno 2009 hun droom realiseren te steunen met een supportprogramma. Het bedrijf wil hiermee talentvolle koks of horecaondernemers helpen zich te kunnen focussen op datgene waar ze zelf goed in zijn. In de maanden september, oktober en november 2009 maken horecaprofessionals kans op Heinz Horeca Support.

De hoofdprijs is een advies op maat over de bedrijfsvoering van de onderneming ter waarde van 10.000 euro. Dit budget kan naar eigen inzicht worden besteed aan advies en realisatie van de droomplannen voor én achter de schermen. Er zijn ook twee quickscans te winnen bij het horeca-adviesbureau Hopman Kersten ter waarde van elk 1.500 euro. Een quickscan levert een rapportage op met tips en advies over bijvoorbeeld de inrichting, de presentatie en het personeel.

Op Heinzhoreca.nl kan iedere horecaondernemer een korte impressie inzenden van zijn of haar geesteskind. Een originele formule, concept of recept dat de basis is van een bestaand bedrijf of toekomstige onderneming. Een vakjury beoordeelt de inzendingen. De jubileumactie is een onderdeel van een nieuwe campagne van Heinz voor de professionele markt onder de noemer ‘Heinz. Original for Originals.’

Meedoen aan de actie kan vanaf 1 september.

De RestaurantKrant; Lunchroom; Hospitality Management; De CaféKrant, Frank Lindner


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Ondernemen
Creatief ondernemerschap hielp deze hoteliers de zomer door

In mei van dit jaar, in het hart van de crisis, voorspelde het NBTC-NIPO dat 1,8 miljoen Nederlanders de vakantie in eigen land zouden vieren. Terwijl veel hotels de deuren dicht hadden, werd achter die gesloten deuren een plan gesmeed om het hotel vol te krijgen na de lockdown. Want het moest vo...

Economie
De stad, de kust en landelijk, werelden van verschil

Het zijn roerige tijden voor hoteliers, dat is bekend. Maar toch zijn de gevolgen van de Covid-19 crisis heel verschillend, sommige landelijke hotels en hotels aan de kust draaien in 2020 zelfs een beter jaar in vergelijking met vorig jaar. En een ding is duidelijk, de stadshotels die jarenlang mooi...

Economie
Horeca 22.00 uur dicht, maximaal dertig gasten binnen

De horeca is verplicht om vanaf dinsdag 29 september de deuren om 22.00 uur te sluiten. Vanaf 21.00 uur mag er niemand meer naar binnen. In publieke ruimtes mogen nog maar maximaal 30 mensen samenkomen. In de buitenruimte gaat landelijk een maximum van 40 personen gelden voor bijeenkomsten. Daarbij ...

Economie Amsterdam Interview
Hoe komt Amsterdam uit de crisis? Reinier van Dantzig (D66) zoekt kwaliteitstoerist

Het contrast kán niet groter. Van een overvolle stad in 2019 naar een angstvallig stil Amsterdam in de zomer van 2020. Het massatoerisme verdween en de hotels in de hoofdstad blijven leeg. Terwijl het COVID-19 virus de hotellerie in zijn greep houdt, worden er plannen gesmeed om Amsterdam in ...

Economie KHN
KHN pleit voor extra steunmaatregelen

De snelle toename in het aantal besmettingen was de aanleiding voor een extra persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge vanavond. Het aantal coronabesmettingen blijft stijgen, het kabinet grijpt daarom landelijk keihard in. Opnieuw krijgt de horeca harde klappen. Aanvullend op de maa...

Achtergronden Tech
Horeca gebruikt relatief vaak online platformen

Circa 8 procent van de Nederlandse bedrijven met twee of meer werkzame personen gaf aan in 2018 online platformen te hebben gebruikt om hun goederen en diensten af te zetten. De belangrijkste redenen waren de toegang tot een grotere afzetmarkt (83 procent) en gemak (75 procent). Dit blijkt uit het o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: