Kasteel Vaalsbroek beste meeting locatie XL

24 januari 2018 | David Bakker

Afgelopen week nam General Manager Harro Menkhorst van Bilderberg Kasteel Vaalsbroek samen met het salesteam de award  in ontvangst voor beste meeting locatie van Nederland in de categorie XL. De eindbeoordeling kwam uit op een gemiddelde van een 9,3!

 

De zakelijke gasten van Bilderberg Kasteel Vaalsbroek konden op de website van MeetingReview hun ervaringen delen met de locatie. De scores komen tot stond door een beoordeling over de boeking, locatie, vergaderruimte en eten & drinken.

 

Marco Kole (MeetingReview): “Kronkelend door het Limburgse heuvellandschap toont zich het prachtige witte Kasteel Vaalsbroek. Deze luxe Bilderberg locatie is veel meer dan alleen het kasteel. Het weer is niet geweldig maar de hele ambiance geeft mij ook hier een heel blij gevoel. Het plaatje klopt maar overtreft mijn verwachting. Harro Menkhorst en zijn team zijn vanaf 1-1-2017 iedere week aan de slag gegaan met de verkregen feedback. In elk salesoverleg worden de weekresultaten besproken. Het resultaat is een hele hoge reviewscore maar dat past ook bij 'Why settle for less'”.


Nationale Meeting Award

Door deelname aan de Publieksprijs van MeetingReview neemt Kasteel Vaalsbroek ook deel aan de Nationale Meeting Award. Deze award wordt in 2018 voor de derde keer uitgereikt. Deze algemene, onafhankelijke prijs is bestemd voor de beste meeting- en eventlocatie van Nederland die uitblinkt in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap.

Procedure

Op basis van drie rondes worden de winnaars bepaald. De eerste ronde is de reviewscore op MeetingReview (Publieksprijs). In de tweede ronde worden de locaties onderworpen aan een objectieve kwaliteitscontrole, opgesteld door de Vergaderhamers. Deze objectieve kwaliteitscontrole zal bestaan uit een lijst van criteria waarop een score te behalen valt én een open vragenlijst over diverse thema's. Hieruit zal een top-3 per categorie worden geselecteerd. In de laatste ronde van de Nationale Meeting Award vindt een locatiebezoek van een onafhankelijke vakjury plaatst, waarbij uiteindelijk de beste meeting- en eventlocatie van Nederland zal worden gekozen. De Nationale Meeting Awards worden op maandag 12 maart 2018 uitgereikt. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Banqueting
Drie experts over banquet sales: "Volop kansen"

In de crisis werd er niet naar omgekeken, maar in tijden van economische voorspoed is het onomstreden: de banquetingafdeling is in beweging. En hoe. De meningen over verkoop zijn verdeeld. Nogal. Maar dat er kansen liggen binnen de banquetingafdeling is een feit. De leisuremarkt trekt aan en de jong...

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: