Louvre Hotels Group en Barrière slaan handen ineen 

10 september 2018 | Thijs Jacobs

Louvre Hotels Group en Barrière hebben een partnerschap getekend om hun high-end hotelaanbod te promoten. Deze commerciële alliantie tussen de twee hotelketens heeft tot doel de Aziatische klantenkring, met name de Chinezen, te vergroten in de Barrière vestigingen. Aan de andere kant kan Louvre Hotels Group de luxueuze hotels van de Barrìere familiegroep – onder leiding van Dominique Desseigne – aan haar gasten bieden.

Online Marketing

Vanwege haar expertise en steeds grotere aanwezigheid op de Aziatische markt is Louvre Hotels Group door de Lucien Barrìere groep geselecteerd voor de online marketing van hun hotels. Louvre Hotels Group zal op haar boekingsplatform alle 18 luxehotels van Barrière aanbieden. Barrìere biedt op haar plaats 20 high-end hotels van de merken Royal Tulip, Golden Tulip en Sarovar van Louvre Hotels Group aan.

Bovendien delen Louvre Hotels Group en Lucien Barrìere gemeenschappelijke waarden en ambities, voornamelijk om een steeds veeleisender internationaal publiek de mogelijkheid te bieden om de Franse levensstijl en gastvrijheid te ontdekken.

Chinees toerisme

Louvre Hotels Group is een dochteronderneming van de Shanghai groep - Jin Jiang International - de grootste hotelgroep in China die ook een touroperator heeft en een derde van de Chinese reizen naar het buitenland verzorgt. Hierdoor is de groep een expert in Chinees toerisme in Europa en daarbuiten. De Chinese betaalmiddelen, het Frans-Chinese distributieprogramma en het loyaliteitsprogramma met meer dan 120 miljoen leden zijn allemaal goede redenen om samen te werken met Louvre Hotels Group en zo de Aziatische markt te veroveren.

"De invloed van Louvre Hotels Group op de Aziatische toerisme markt is zeer groot. Dit vermogen om de zichtbaarheid van onze merken en distributieplatformen te vergroten, is een aanzienlijk voordeel voor partners zoals de Lucien Barrière groep. Dankzij krachtige samenwerkingen zoals deze kunnen we ons doel om nummer 1 te worden bereiken en hiermee ons distributieplatform versterken." aldus Pierre Frederic Roulot, CEO Louvre Hotels Group en Jin Jiang Europe.

Dominique Desseigne, CEO van Barrière vertelt: ‘’Dit nieuwe partnerschap maakt deel uit van onze internationale ontwikkelingsstrategie en versterkt onze positionering als een belangrijke speler in de luxe hotel- en vrijetijdssector. Deze commerciële samenwerking met Louvre Hotels Group zal de ontwikkeling van de Aziatische clientèle in onze hotels versnellen, evenals de toenemende zichtbaarheid op internationale reserveringsplatforms.’’

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Alles over legionella en dode leidingen

Legionella… Veteranen onder de hoteliers zullen zich herinneren hoe deze ziekteverwekker naam en ‘faam’ kreeg dankzij een congres van het American Legion (Philadelphia, 1976). Dat was nog ver weg, maar in 1999 sloeg de bacterie hard toe in Nederland: 32 mensen overleden door de zi...

Ewout Hoogendoorn spreekt zich uit

Op het Van Hessen relatie event van 6 juni komen een aantal interessante sprekers. Onder wie Ronnie Hinrichs (directeur Van Hessen), Ronald Huiskamp (eigenaar van H-Hospitality en restaurant Arles) en Ewout Hoogendoorn. Ewout is managing eigenaar en managing director van Horwarth HTL Benelux en ...

Interview Utrecht Longread
Interview: BUNK Hotels geeft het Nederlandse hotellandschap extra glans

Robin Hagedoorn (links op de openingsfoto) en Joachim de Looij stralen van oor tot oor. Hun BUNK Hotel in Utrecht opent op 20 juni de deuren voor de allereerste gasten en wij mochten alvast een kijkje nemen in de Westerkerk die omgetoverd wordt tot hotel. Eenmaal binnen, blijken de bouwvakkers nog d...

Achtergronden
Op deze manier houd je je aan de privacyregels in je hotel

Ben jij bang om ongastvrij te zijn als je je aan privacyregels houdt? Denk jij dat het een enorme rompslomp is om de privacy in je hotel op orde te krijgen? Heb je geen idee waar en hoe je moet beginnen? Lees dan vooral even verder, want we hebben een aantal bruikbare tips voor je. Het zorgvuldi...

Hotel
Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam lanceren We are Amsterdam

Gelegen aan de Prins Hendrikkade, direct tegenover het Centraal Station, is een uniek aanbod van twee fantastische hotels: Park Plaza Victoria Amsterdam en art'otel amsterdam, die samen alle voordelen van een complete ervaring bieden. Een schat aan verbonden faciliteiten op één loc...

Advertorial
Walk-In met accessoires: een design met veel toegevoegde waarde

De veelzijdige accessoires van HÜPPE Select+ vullen nu elke moderne Walk-In douche perfect aan. Één design met veel toegevoegde waarde, esthetisch, tijdloos mooi en functioneel. De veelzijdige accessoires zijn niet alleen nuttig voor uw gasten, ze zorgen ook voor veel extra comfor...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: