Louvre Hotels Group en Barrière slaan handen ineen 

10 september 2018 | Thijs Jacobs

Louvre Hotels Group en Barrière hebben een partnerschap getekend om hun high-end hotelaanbod te promoten. Deze commerciële alliantie tussen de twee hotelketens heeft tot doel de Aziatische klantenkring, met name de Chinezen, te vergroten in de Barrière vestigingen. Aan de andere kant kan Louvre Hotels Group de luxueuze hotels van de Barrìere familiegroep – onder leiding van Dominique Desseigne – aan haar gasten bieden.

Online Marketing

Vanwege haar expertise en steeds grotere aanwezigheid op de Aziatische markt is Louvre Hotels Group door de Lucien Barrìere groep geselecteerd voor de online marketing van hun hotels. Louvre Hotels Group zal op haar boekingsplatform alle 18 luxehotels van Barrière aanbieden. Barrìere biedt op haar plaats 20 high-end hotels van de merken Royal Tulip, Golden Tulip en Sarovar van Louvre Hotels Group aan.

Bovendien delen Louvre Hotels Group en Lucien Barrìere gemeenschappelijke waarden en ambities, voornamelijk om een steeds veeleisender internationaal publiek de mogelijkheid te bieden om de Franse levensstijl en gastvrijheid te ontdekken.

Chinees toerisme

Louvre Hotels Group is een dochteronderneming van de Shanghai groep - Jin Jiang International - de grootste hotelgroep in China die ook een touroperator heeft en een derde van de Chinese reizen naar het buitenland verzorgt. Hierdoor is de groep een expert in Chinees toerisme in Europa en daarbuiten. De Chinese betaalmiddelen, het Frans-Chinese distributieprogramma en het loyaliteitsprogramma met meer dan 120 miljoen leden zijn allemaal goede redenen om samen te werken met Louvre Hotels Group en zo de Aziatische markt te veroveren.

"De invloed van Louvre Hotels Group op de Aziatische toerisme markt is zeer groot. Dit vermogen om de zichtbaarheid van onze merken en distributieplatformen te vergroten, is een aanzienlijk voordeel voor partners zoals de Lucien Barrière groep. Dankzij krachtige samenwerkingen zoals deze kunnen we ons doel om nummer 1 te worden bereiken en hiermee ons distributieplatform versterken." aldus Pierre Frederic Roulot, CEO Louvre Hotels Group en Jin Jiang Europe.

Dominique Desseigne, CEO van Barrière vertelt: ‘’Dit nieuwe partnerschap maakt deel uit van onze internationale ontwikkelingsstrategie en versterkt onze positionering als een belangrijke speler in de luxe hotel- en vrijetijdssector. Deze commerciële samenwerking met Louvre Hotels Group zal de ontwikkeling van de Aziatische clientèle in onze hotels versnellen, evenals de toenemende zichtbaarheid op internationale reserveringsplatforms.’’

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
World Trade Center Association kiest voor Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp

World Trade Center Association (HQ New York) kiest ervoor om zijn dienstverlening onder te brengen in het Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp aan het Centraal Station in Antwerpen. Door de samenwerking en de co-branding met dit wereldmerk verandert de naam van het hotel officieel in: Lindner...

Amsterdam Van der Valk
Waxsalon in Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel

In oktober opent Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel aan de Joan Muyskenweg 20 de deuren. Dit gloednieuwe hotel is een aanwinst voor het Van der Valk concern én voor de hoofdstad. Hier vindt u alles onder één dak, waaronder een zeer complete wellness met een waxsalon van Delete ...

Awards
De winnaars van Gaia Green Awards zijn...

Tijdens de horecavakbeurs Gastvrij Rotterdam zijn op dinsdag 18 september voor de derde keer de Gaia Green Awards uitgereikt. Op het inspiratiepaviljoen rondom duurzaam ondernemen in de horeca, het Dit Smaakt Naar Meer! Paviljoen heeft ambassadeur Leon Keekstra (Stadsbemoeial Rotterdam) in de catego...

Amsterdam Culinair
Viering 25 jaar Roberto’s Restaurant met parade van pure klassiekers

Roberto’s Restaurant in Hilton Amsterdam viert dit najaar zijn 25-jarig bestaan. Het klassiek Italiaanse restaurant is altijd trouw gebleven aan zijn filosofie ‘Italiaans te zijn in alle facetten’. Vanaf oktober wordt het jubileum gevierd met een parade van pure klassiekers op de m...

Hilton Interview Longread
Exclusief interview Roberto Payer: "Dit is geen afscheidsinterview"

Roberto Payer. Wellicht de bekendste hotelier van Nederland, een boegbeeld van de hotellerie. Naar eigen zeggen wordt hij snel vergeten als hij stopt. “Zo zit de samenleving in elkaar, maar mij maakt dat niets uit. Als ik stop, herkent niemand me meer, dan ben ik een totale nobody.” Miss...

Events Hoteltech
Wat gebeurt er in het brein van de hotelier?

Tijdens HotelTech 2018, op maandag 19 november in Bunnik, is Margriet Sitskoorn keynote spreker. Zij spreekt over de invloed van leiderschap op het brein en dat geldt natuurlijk niet alleen voor uw hoteliersbrien. Voor hotelmanagers is HotelTech een event dat je niet wilt missen. Bovendien is regist...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: