Louvre Hotels Group gaat nieuwe samenwerking aan met luchtvaartmaatschappijen

9 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Louvre Hotels Group breidt het Golden Tulip loyaliteitsprogramma Connections uit door samenwerkingen aan te gaan met drie luchtvaartmaatschappijen: Ethiopian Airlines, Gulf Air en Tunisair. De samenwerking tussen deze luchtvaartmaatschappijen en Louvre Hotels Group is voordelig voor gasten die regelmatig vliegen. Zij kunnen nu namelijk miles sparen wanneer ze logeren in 3-sterren Tulip Inn hotels, 4-sterren Golden Tulip hotels en 5-sterren Royal Tulip Luxury hotels.
 
Doel is om op deze manier de zichtbaarheid van de drie merken te stimuleren en tegelijkertijd meer klanten aan te trekken. Het is een strategische keuze voor de merken van Golden Tulip om krachten te bundelen met de luchtvaartmaatschappijen die naar bestemmingen vliegen waar de hotels gevestigd zijn. De samenwerking met de luchtvaartmaatschappijen is onderdeel van het wereldwijde Golden Tulip loyaliteitsprogramma ‘Connections', waar nu 14 partner luchtvaartmaatschappijen bij aangesloten zijn.  
"Door deze samenwerkingen krijgen wij beter inzicht in de reispatronen van onze gasten, waardoor we een betere klantervaring kunnen garanderen. Golden Tulip kan zich hiermee als merk echt onderscheiden", aldus Françoise Houdebine, VP Marketing en Sales bij Louvre Hotels Group.
 
Het aanbod van bestemmingen waar de drie luchtvaartmaatschappijen naartoe vliegen komt overeen met populaire steden onder de frequent flyers. Tunisair vliegt naar 19 steden waaronder Amsterdam, Casablanca en Rome. Gulf Air opent deuren naar 17 bestemmingen zoals Mumbai, Beiroet en Dubai. Ethiopian Airlines heeft meer dan 27 bestemmingen op de lijst, waaronder Addis Abeba, Zanzibar en Washington D.C.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie Corona
Swissôtel op Damrak dwingt huurkorting af

Het Swissôtel op het Amsterdamse Damrak dwingt bij rechter 50 procent huurkorting af, zo lezen we op de website van het Parool. Het hotel telt 114 kamers en een restaurant. De huur bedraagt jaarlijks ruim één miljoen euro. Het hotel stelt dat het hard wordt getroffen door de coro ...

Corona
Hier te downloaden: werkgeversverklaring avondklok

In heel Nederland geldt vanaf zaterdag 23 januari een avondklok. Dat betekent dat iedereen tussen 21.00 uur ’s avonds en 04.30 uur ’s ochtends binnen blijft. Hotels mogen gasten blijven ontvangen, maar ook gasten moeten zich aan de avondklok houden. Van en naar het werk reizen is wel ...

10 jaar geleden in Hospitality Management: Digitaal betalen

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. In de herfst van 2011 publiceerde de redactie van Hospitality Management een artikel voer de toe ...

Wet- en regelgeving Corona
Kabinet breidt steun- en herstelpakketten uit

Door het verlengen van de lockdown en de invoering van de avondklok heeft het demissionair kabinet besloten de steun- en herstelpakketten uit te breiden. Met deze uitbreiding van het pakket is een totaalbedrag gemoeid van 7,6 miljard euro. De verruimingen gelden voor het eerste en tweede kwartaal va ...

OTA's Achtergronden
Personeel belangrijkste aspect bij beoordeling accommodaties

Op 19 januari reikte Booking.com 10.408 Traveller Review Awards voor 2021 in Nederland uit, die op basis van miljoenen klantrecensies zijn toegekend. Met de Awards zet Booking.com partners uit 220 landen en gebieden wereldwijd in het zonnetje, die de reiservaring van reizigers meer gedenkwaardig maa ...

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok 23 januari van kracht

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteerde het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. De Kamer steunde het het besluit, waardoor de avondklok vanaf zaterda ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: