Meest Markante Horecaondernemer Drenthe

20 juni 2014 |
Meest Markante Horecaondernemer Drenthe<

De jury van de Meest Markant Horecaondernemer Drenthe van Koninklijke Horeca Nederland regio Drenthe heeft op 18 juni 2014 drie
horecaondernemers genomineerd voor de Meest Markante Horecaondernemer in de regio Drenthe 2014/2015. De genomineerden zijn: Arnd Speelman en Kim Polman van De Koekoekshof in Elp, Jarno Eggen en Cindy Borger van De Groene Lantaarn in Zuidwolde en Tony Nijenhuis van British Pub Cheers in Assen. Zij dingen mee naar de begeerlijke titel. Deze bedrijven worden komende weken bezocht door de jury. Begin juli wordt bekend gemaakt wie van deze ondernemers zich de komende 1,5 jaar de Meest Markante Horecaondernemer van Drenthe mag noemen en daarmee opvolger wordt van Hans ten Cate van Hotel ten Cate in Emmen.

Genomineerden
De jury heeft de volgende horecaondernemers genomineerd voor de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer in de regio Drenthe 2014/2015:

Arnd Speelman en Kim Polman van De Koekoekshof in Elp

Jarno Eggen en Cindy Borger van De Groene Lantaarn in Zuidwolde

Tony Nijenhuis van British Pub Cheers in Assen

Jury en verkiezingsproces
De jury bestaande uit Jan Tuin (eigenaar Dinercafé Bussemaker en voormalig Meest Markante Horecaondernemer), Mark Bergmans (eigenaar Hotel Wesseling, Hotel De Brink en Hotel Bieze en voormalig Meest Markante Horecaondernemer), Alfred Welink (Voorzitter VNO-NCW Drenthe), Roel Popma (voorzitter KHN Regio Drenthe) en Hans ten Cate (Eigenaar Hotel ten Cate en huidig Meest Markante Horecaondernemer) zal de komende weken de genomineerde bedrijven bezoeken en met de horecaondernemers in gesprek gaan. Op basis van deze bezoeken en gesprekken wordt uit deze kandidaten de Meest Markante Horecaondernemer van Drenthe gekozen. Een van de belangrijkste criteria is dat een ondernemer een vernieuwend en origineel concept heeft neergezet dat succes heeft. Begin juli organiseert Koninklijke Horeca Nederland regio Drenthe een feestelijke bijeenkomst in het bedrijf van de verkozen ondernemer waarop de Meest Markante Horecaondernemer van Drenthe wordt gehuldigd.

Toelichting Meest Markante Horecaondernemer
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen wij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt begin januari 2015, tijdens Horecava, de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen. Voor meer informatie zie www.meestmarkant.nl.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: