Mercure Amsterdam City pakt bokaal

16 mei 2013 |
Mercure Amsterdam City pakt bokaal<

CSU Albatros heeft de kwaliteitsbokaal over het eerste kwartaal van 2013 uitgereikt aan de housekeeping-medewerkers van Mercure Amsterdam City. Het schoonmaakteam van
CSU Albatros in het Mercure Amsterdam City kwam met een score van een 9,8 als winnaar uit de bus.

Controle
Ieder kwartaal controleert een kwaliteitsadviseur van de hoteldienstverlener de kwaliteit van de service bij alle hotels in de klantenportefeuille. Aan de hand van de behaalde score wint een schoonmaakteam de kwaliteitsbokaal.

Aspecten
Drie jaar geleden startte CSU met het unieke en succesvolle initiatief van de kwaliteitsadviseurs. Deze adviseurs worden ingezet voor onafhankelijke interne kwaliteitscontroles. Daarnaast wordt er bij de bezoeken gelet op de omstandigheden waarin en waarmee mensen moeten werken. En wordt er naar de milieuaspecten gekeken.

Alles voor de gast
CSU Albatros zet in op maximale gasttevredenheid. De schoonmaakmedewerkers vervullen de rol van gastheer en gastvrouw. Daarnaast moet de kwaliteit van de schoonmaak uitstekend zijn. Beleving van schoonmaak wordt steeds belangrijker en CSU Albatros legt de lat hoog met het thema ‘Excellence in Hospitality’.

Op de foto: Max Snoeren, directeur CSU Albatros en (rechts) Jesus Coral, Housekeeping manager Mercure Amsterdam City.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Tech
Opnieuw grote hack bij Marriott

De Amerikaanse hotelketen Marriott is alweer slachtoffer geworden van een hack. Hackers hebben namelijk toegang gekregen tot de gegevens van 5,2 miljoen gasten, zo maakte het bedrijf dinsdag bekend op haar website. In 2018 kregen hackers al toegang tot de gegevens van 500 miljoen Marriott-gasten....

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?

Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de kamerprijzen verlagen. Wees daar heel voorzichtig mee. Het verlagen van kamerprijzen is echt onwenselijk, ook al kan het helaas wel eens onvermij...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Overlevingskansen voor je hotel: "Het glipt nu tussen je vingers door"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit elfde hoofdstuk bes...

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: