Nieuw: Barbershop in nhow Rotterdam

4 december 2015 |
Nieuw: Barbershop in nhow Rotterdam<

In de lobby van nhow Rotterdam kan vanaf nu iedere man zich laten knippen en trimmen door de barbiers van New York Barbershop. Iedere
donderdag, vrijdag en zaterdag kunnen hotelgasten en passanten op afspraak terecht in de pop-up barbershop. De lobby van het hotel biedt een podium aan verschillende tijdelijke initiatieven. Na meerdere kunstprojecten en een pop-up store is de pop-up van New York Barbershop vanaf heden geopend.

Foto's: Hans Zijffers, www.craftwerk.nl

Een rijke historie
De barbieren van New York Barbershop zijn bekend in binnen en buitenland dankzij de hoogstaande service en kwaliteit én hun rol in de ontwikkeling van het ambacht. New York Barbershop is een Rotterdams familiebedrijf uit 1884, dat van vader op zoon is overgedragen en al vele internationale awards heeft mogen ontvangen. "Ik heb de pier zien ontwikkelen de afgelopen 22 jaar en De Rotterdam gebouwd zien worden. De grootsheid ervan inspireerde me en toen al dacht ik na over hoe het zou zijn om New York Barbershop daar te presenteren. Het contrast met onze eigen locatie kan niet groter", aldus Robert Lagerman, eigenaar van New York Barbershop.



Hotelconcept
Ook voor nhow Rotterdam past deze samenwerking naadloos in het hotelconcept. Hotel Director Hermann Spatt legt uit: "nhow Rotterdam is een podium voor creativiteit, kunst en ambacht met een Rotterdamse oorsprong. New York Barbershop is hier misschien wel het ultieme voorbeeld van."

Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: