Nieuw merk: Princess Hotel Collection

5 maart 2014
Nieuw merk: Princess Hotel Collection

Full House Hospitality Management lanceert per 1 juli een splinternieuwe hotelformule, genaamd Princess Hotel Collection. De huidige portfolio van FHHM bestaande uit de hotels
Golden Tulip Loosdrecht, Golden Tulip Amersfoort, Golden Tulip Epe, Golden Tulip de Wipselberg, Golden Tulip Victoria, Best Western de Veluwe en Dorhout Mees zal per deze datum verdergaan onder de vleugels van dit nieuwe hotelmerk.

*Transparantie*
"Princess Hotel Collection is een verfrissende hotelformule met een sterke focus op transparantie en value for money", aldus Jan Roersma, CEO van PHC. "Wij geven onze gasten altijd de mogelijkheid om hun verblijf up te graden naar all-in. Geen verrassingen meer op de rekening bij check-out, maar onbezorgd genieten van alle faciliteiten voor één duidelijke prijs."

*Aandacht*
"Het vernieuwende aan dit concept is dat wij ons, in combinatie met de all-in formule, nog intensiever zullen focussen op kwaliteit van service en beleving", aldus Tim Vissers, Operationeel Directeur PHC. "Dus geen massale buffetten en self-service, maar aandacht voor onze gasten en verfrissende a la carte restaurants."

*Aad Ouborg*
De naam Princess Hotel Collection komt voort uit een akkoord en samenwerking met topondernemer Aad Ouborg, oa. bekend van Princess Traveller, Princess Sportsgear, Princess Hotels, Princess Entertainment Group en in het verleden van Princess Household Appliances en Babyliss.
"Het toevoegen van een hotelportfolio aan de bestaande businesslines biedt bijzonder veel kansen", aldus
Ouborg. "Wij zullen dan ook regelmatig de handen ineen slaan."

*Eerst Benelux*
Princess Hotel Collection maakt dit concept ook toegankelijk voor andere hoteliers door middel van een franchiseformule, waarbij het aangesloten hotel de naam Princess Hotel Collection draagt en kan meeprofiteren van het concept en alle schaalvoordelen. Dit franchisecontract is eventueel te combineren met een managementcontract, waarbij het algehele management van het hotel wordt overgenomen. "In eerste instantie richten wij ons primair op uitbreiding in Nederland, met het uiteindelijke doel om ook in de Benelux en later de rest van Europa hotels toe te voegen", aldus Vissers.

Op de foto boven: Jan Roersma en Aad Ouborg.

~Door~ "~Frank Lindner~":mailto:frank.lindner@uitgeverijps.nl

Overig nieuws