Nieuwe Director of Sales & Marketing The Dylan Amsterdam.

8 augustus 2017 | Thijs Jacobs
Nieuwe Director of Sales & Marketing The Dylan Amsterdam.

Robbert Van Rijsbergen is gestart als nieuwe Director of Sales & Marketing bij The Dylan Amsterdam. Van Rijsbergen volgt Audry van de Merwe op die na 8 jaar met een nieuwe uitdaging start.

Robbert (1987) studeerde aan de Hotelschool The Hague, locatie Den Haag, en startte zijn carrière in Shanghai. Hierna werkte hij 3,5 jaar op de commerciële afdeling van het Amstel Hotel, en richtte zich vooral op de toeristen markt uit de Verenigde Staten en de entertainment markt (toerende artiesten). In 2014 besloot Van Rijsbergen om uit zijn comfortabele omgeving te stappen, en verhuisde hij naar São Paulo, Brazilië, waar hij als Business Development Manager Latin America & Caribbean werkte voor Virtuoso, ’s werelds grootste powerhouse in de luxe reiswereld.

Amsterdamse contacten

Zijn Amsterdamse (hotel) contacten heeft Van Rijsbergen gedurende zijn tijd in Brazilië altijd stevig onderhouden, zo organiseerde hij meerdere Amsterdam Diners en onlangs ondersteunde hij de Amsterdamse hotels met het organiseren van een Kingsday Cocktail tijdens ILTM Latin America in april van dit jaar voor de travel trade. “Ik geloof heel sterk in de kracht van samenwerking tussen de Amsterdamse 5* hotels, er is markt voor ieders product en het fijne is dat we allemaal een iets ander product hebben, en dus een andere (niche) markt bedienen” aldus Van Rijsbergen.

Blij met de nieuwe functie


Van Rijsbergen: “Ik ben ontzettend blij om weer terug te zijn in Amsterdam en om te starten als Director of Sales & Marketing voor The Dylan Amsterdam, Nederlands mooiste boetiekhotel. Het is een privilege zorg te mogen dragen voor dit prachtige product, welke naast 40 kamers, Suites en Bar & Brasserie Occo ook nog een iconisch en met een michelin ster bekroond restaurant, Vinkeles, heeft.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Corona
Verspreiding Britse coronamutatie slecht nieuws voor de horeca?

Het Outbreak Management Team (OMT) laat weten zich zorgen te maken over de verspreiding van de Britse coronamutatie in ons land. In meest recente advies worden deze zorgen gedeeld. Ook worden strengere maatregelen niet uitgesloten. Welke dat zijn, is nog niet bekend, alhoewel de avondklok al besprok ...

Economie Corona
Hotelovernachtingen volgend jaar weer terug op niveau 2019

Na de grootste dip uit de historie van de hotelsector is herstel in zicht. In 2022 komt het aantal hotelovernachtingen in Nederland weer uit op het niveau van piekjaar 2019 met bijna 55 miljoen. In Amsterdam duurt het een jaar langer voordat de schade is ingelopen, omdat de stad erg afhankelijk is v ...

Achtergronden Ondernemen
Max Brown Hotels winnaar 'Hotel Website of the Year 2021'

Zojuist is tijdens een digitale ceremonie bekend gemaakt dat Max Brown Hotels winnaar is geworden van de Hotel Website of the Year verkiezing 2021. De hotelketen mag deze titel een jaar lang voeren en heeft een bokaal en een cheque ter waarde van € 1.000 ontvangen. Communicatieboodschap door ...

Personeel Achtergronden
Bekende gezichten van Château Neercanne nemen afscheid

Château Neercanne kondigt aan dat twee bekende gezichten van Château Neercanne per 1 maart aanstaande afscheid gaan nemen vanwege een volgende stap in hun carrière. Maître d’Hotel Dennis Lemmens maakt promotie binnen Oostwegel Collection en wordt Food & Beverage Ma ...

Hans van Spronsen
Column Hans van Spronsen: 2020; Het jaar van personeelstekort tot gastentekort

Begin 2020 was onze zorg en grootste uitdaging voor het jaar: het personeelstekort. In maart werden we ruw geconfronteerd met een nieuwe werkelijkheid. Corona sneed ons de pas af. Dit met ongelofelijke gevolgen voor onze sector. Al snel moesten we leven met de verplichte sluiting en vervolgens met d ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: