Nieuwe General Manager voor Hotel Nassau Breda

11 juli 2019 | David Bakker

Hotel Nassau Breda heeft per 1 juli een nieuwe General Manager. Yolanda Bianca neemt het stokje over van Päivi Hagedoorn die 2,5 jaar de scepter zwaaide, maar nu doorstroomt naar moederorganisatie Odyssey Hotel Group. Hagedoorn wist van Hotel Nassau Breda een begrip te maken in de wijde omgeving.

Yolanda Bianca is reeds sinds september 2018 in dienst bij Hotel Nassau Breda als Operations Manager. Sinds 1 juli is ze eindverantwoordelijk voor het luxueuze hotel. Voor haar komst naar Hotel Nassau Breda werkte Bianca jarenlang in de hospitalitybranche in de Verenigde Staten.

Ze bekleedde daar functies als Front Office Manager bij Hilton Sandestin Beach Resort, Food Beverage Manager bij Bonita Bay Club, Guest Services Manager bij Marriott Turnberry Isle Miami Resort, en deed uitgebreide ervaring op in HR & Training Management als regiomanager bij Sonesta Hotels, Fisher Island Club & Resort in Miami en bij het Riverside Hotel in Fort Lauderdale.

Bij haar aantreden in september vorig jaar gaf Bianca meteen aan in een warm bad te zijn beland. “Ik kan me geen betere kansen en uitdagingen voorstellen. Hotel Nassau Breda voelt als thuis en ik kijk uit naar de voortzetting van de successen van dit prachtige historische hotel.”

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Hotel Nassau Breda is een unieke hotelbelevenis op historische katholieke bodem waar vroeger sober geleefd werd. Dit vormt een prachtig contrast met de luxueuze services en faciliteiten, want Hotel Nassau Breda gelooft dat geen gast ongevoelig is voor de onschuldige én schuldige geneugten van het leven. Voor wie alles uit het leven wil halen is slapen een zonde. De gasten komen niet naar Hotel Nassau Breda om te slapen, maar om dromen te beleven. Hemelse kamers, een prachtige ambiance, zondige feesten, engelachtige bediening en een culinair heiligdom met de toepasselijke naam  ‘Liefdegesticht’.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: