Nieuwe General Manager voor Hotel Nassau Breda

11 juli 2019 | David Bakker

Hotel Nassau Breda heeft per 1 juli een nieuwe General Manager. Yolanda Bianca neemt het stokje over van Päivi Hagedoorn die 2,5 jaar de scepter zwaaide, maar nu doorstroomt naar moederorganisatie Odyssey Hotel Group. Hagedoorn wist van Hotel Nassau Breda een begrip te maken in de wijde omgeving.

Yolanda Bianca is reeds sinds september 2018 in dienst bij Hotel Nassau Breda als Operations Manager. Sinds 1 juli is ze eindverantwoordelijk voor het luxueuze hotel. Voor haar komst naar Hotel Nassau Breda werkte Bianca jarenlang in de hospitalitybranche in de Verenigde Staten.

Ze bekleedde daar functies als Front Office Manager bij Hilton Sandestin Beach Resort, Food Beverage Manager bij Bonita Bay Club, Guest Services Manager bij Marriott Turnberry Isle Miami Resort, en deed uitgebreide ervaring op in HR & Training Management als regiomanager bij Sonesta Hotels, Fisher Island Club & Resort in Miami en bij het Riverside Hotel in Fort Lauderdale.

Bij haar aantreden in september vorig jaar gaf Bianca meteen aan in een warm bad te zijn beland. “Ik kan me geen betere kansen en uitdagingen voorstellen. Hotel Nassau Breda voelt als thuis en ik kijk uit naar de voortzetting van de successen van dit prachtige historische hotel.”

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Hotel Nassau Breda is een unieke hotelbelevenis op historische katholieke bodem waar vroeger sober geleefd werd. Dit vormt een prachtig contrast met de luxueuze services en faciliteiten, want Hotel Nassau Breda gelooft dat geen gast ongevoelig is voor de onschuldige én schuldige geneugten van het leven. Voor wie alles uit het leven wil halen is slapen een zonde. De gasten komen niet naar Hotel Nassau Breda om te slapen, maar om dromen te beleven. Hemelse kamers, een prachtige ambiance, zondige feesten, engelachtige bediening en een culinair heiligdom met de toepasselijke naam  ‘Liefdegesticht’.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: