Nieuwe General Manager voor Hotel Nassau Breda

11 juli 2019 | David Bakker

Hotel Nassau Breda heeft per 1 juli een nieuwe General Manager. Yolanda Bianca neemt het stokje over van Päivi Hagedoorn die 2,5 jaar de scepter zwaaide, maar nu doorstroomt naar moederorganisatie Odyssey Hotel Group. Hagedoorn wist van Hotel Nassau Breda een begrip te maken in de wijde omgeving.

Yolanda Bianca is reeds sinds september 2018 in dienst bij Hotel Nassau Breda als Operations Manager. Sinds 1 juli is ze eindverantwoordelijk voor het luxueuze hotel. Voor haar komst naar Hotel Nassau Breda werkte Bianca jarenlang in de hospitalitybranche in de Verenigde Staten.

Ze bekleedde daar functies als Front Office Manager bij Hilton Sandestin Beach Resort, Food Beverage Manager bij Bonita Bay Club, Guest Services Manager bij Marriott Turnberry Isle Miami Resort, en deed uitgebreide ervaring op in HR & Training Management als regiomanager bij Sonesta Hotels, Fisher Island Club & Resort in Miami en bij het Riverside Hotel in Fort Lauderdale.

Bij haar aantreden in september vorig jaar gaf Bianca meteen aan in een warm bad te zijn beland. “Ik kan me geen betere kansen en uitdagingen voorstellen. Hotel Nassau Breda voelt als thuis en ik kijk uit naar de voortzetting van de successen van dit prachtige historische hotel.”

Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott

Hotel Nassau Breda is een unieke hotelbelevenis op historische katholieke bodem waar vroeger sober geleefd werd. Dit vormt een prachtig contrast met de luxueuze services en faciliteiten, want Hotel Nassau Breda gelooft dat geen gast ongevoelig is voor de onschuldige én schuldige geneugten van het leven. Voor wie alles uit het leven wil halen is slapen een zonde. De gasten komen niet naar Hotel Nassau Breda om te slapen, maar om dromen te beleven. Hemelse kamers, een prachtige ambiance, zondige feesten, engelachtige bediening en een culinair heiligdom met de toepasselijke naam  ‘Liefdegesticht’.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Events Hoteltech
Programma HotelTech: Annemarie van Gaal, Jeroen Smit en nog veel meer

Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan het definitieve programma van HotelTech 2019, dat op 18 november plaatsvindt in Bunnik. De eerste namen zijn bekend en hierbij lichten we een tipje van de welbekende sluier op. DAGVOORZITTER Jeroen Smit Jeroen Smit is onderzoeksjournalist en aut...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: de GM-functie wordt bedreigd

Hotelbanen zie je zelden in de populaire lijstjes van uitstervende functies die bedoeld zijn om de lezer een afschrikwekkend kijkje in de toekomst te geven. Met ronkende titels als ‘Deze 11 beroepen staan op de lijst om uit te sterven’ en ‘Pikken de robots jouw baan in?’ gaan...

Duurzaamheid
Nog een paar dagen de tijd: meld je aan voor de Food Waste Challenge

Wist je dat 14% van alle voedselverspilling plaatsvindt in de horeca? Dat is voor de Nederlandse horeca maar liefst ruim 51 miljoen kilo voedsel. Voedsel dat de wereld hard nodig heeft en wat een verliespost is voor de horeca. De Rabobank biedt nu samen met de coalitie Samen tegen Voedselverspilling...

Opening Internationaal
Nieuw JA Lake View Hotel Opent in het grootste experience resort van Dubai

Het JA Lake View Hotel, dat op 22 september opent, is het derde unieke pand in het 1 miljoen vierkante meter grote JA The Resort in Jebel Ali, Dubai. Het JA Lake View Hotel is een uniek gebouw met panoramisch uitzicht over de golfbaan en de Arabische zee en wordt omschreven als een 'design-gedre...

Advertorial
Revenue Management: onmisbare expertise voor een optimale bedrijfsvoering

Hotels richten zich in hun dagelijkse werkzaamheden vooral op service en beleving, maar missen budget en expertise om hun hotelkamers structureel bezet en strategisch geprijsd te krijgen. Dat kan een optimale omzet in de weg staan. IFHG, de Hospitality Expert met jarenlange ervaring in de dynamische...

Achtergronden
Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi de tweedaagse masterclass revenue management ontwikkeld. Wegens de grote belangstelling zijn er e...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: