'OTA's, de kaas en het brood...'

8 januari 2014 |
'OTA's, de kaas en het brood...'<

Eerst was er de oerknal en toen de aarde afkoelde kwam het internet. Hoteliers en hotelbedrijven keken vervolgens toe hoe externe partijen veel van hun boekingen afsnoepten en hoge commissiegelden
vroegen. Is het zo? Of ligt de zaak genuanceerder? Hoe zit het met de OTA's en commissies? Wat mag wel en wat mag niet op het gebied van prijsafspraken? En hoe staat het met online reputatie en hotelreviews?

Antwoord gezocht!
Genoeg vragen en actuele kwesties die om antwoorden vragen. Die gaat Hospitality Management bieden. Kom op dinsdag 14 januari van 15.00 tot 15.30 uur naar de Hotel Lounge in Hal 1 tijdens Horecava 2014. Tijdens een rondetafelsessie geven onze experts antwoorden op prangende vragen.

Specialisten
De experts tijdens deze sessie zijn Arlette Gilbert (Bilderberg Hotels),Gabriella Esselbrugge (Domein topadviseur KHN, Hotel de Dames van de Jonge), Kim van den Wijngaard (Olery online reputatie management).

Dus alles weten over: 'OTA's, de kaas en het brood...' Bezoek dan onze sessie!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: