Postillion Hotels feliciteert medewerkers

19 januari 2011 |
Postillion Hotels feliciteert medewerkers<

Vandaag ontvingen alle 315 medewerkers van Postillion Hotels de felicitaties van Thijs Merks, managing director. De nieuwe keten vierde 19 januari zowel z’n eerste verjaardag als de diverse successen van het afgelopen jaar.

Dankbaar
Het was een bewogen jaar voor Merks: "Toen wij op 19 januari 2010 de handtekening zetten voor de overname van 6 hotels van Accor hadden we nog geen logo, huisstijl of communicatiemateriaal en moesten alle medewerkers wel heel snel omschakelen naar een nieuwe focus en strategie. Uiteraard moesten ze ook wennen aan een nieuwe manier van werken; eigentijds, open minded, gastvrij en buiten de getreden paden. Dat hebben ze fantastisch gedaan en daar zijn we ze zeer dankbaar voor."

Verbouwing
Na de overname begon men al snel aan de renovatie van Postillion Utrecht Bunnik, het hotel werd in augustus opgeleverd en binnenkort worden daar ook alle congres- en restaurantfaciliteiten heropend.

Vooruitkijken
Naast de renovatie van de hotels, ligt de focus op groei en vernieuwing. De groep kijkt momenteel naar diverse hotels in de Benelux voor overname, en speelt met de diverse faciliteiten in op duurzaamheid en "het nieuwe werken" waarbij mensen flexibeler en mobieler worden. Zo kunnen gasten van de hotels gratis gebruik maken van WiFi en iPads, kunnen zakelijke gasten altijd terecht in de Business Points en maken alle hotels sinds 1 januari gebruik van groene stroom.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: