Pullman Eindhoven Cocagne Beste Vergaderlocatie 2018

22 januari 2019 | Thijs Jacobs

Pullman Eindhoven Cocagne heeft op 21 januari 2019 tijdens de twaalfde editie van de Meetings Awards de titel Beste Vergaderlocatie 2018 en Beste Vergaderlocatie Regio Zuid 2018 gewonnen. Vakgenoten en gasten konden stemmen om de winnaar van de regionale en nationale rankings te bepalen. Om mee te mogen dingen naar de awards, werden locaties door de redactie van het vaktijdschrift MEETINGS beoordeeld op ligging, bereikbaarheid, inrichting, catering en service. 

Marieke Lamberts, General Manager Pullman Eindhoven Cocagne: "Ik ben er enorm trots op dat wij verkozen zijn tot Beste Vergaderlocatie 2018. Het winnen van deze award bevestigt dat we dé plek zijn om een zakelijke meeting of event te organiseren. Bovendien is het een kroon op het werk van al onze medewerkers die elke dag weer klaarstaan om onze gasten de beste service te bieden." 

Gezonde balans

Pullman gelooft in een goede balans tussen werken en ontspannen, zeker tijdens vergaderingen. Zo starten zakelijke gasten van Pullman Eindhoven Cocagne hun dag met een gezonde snack, zoals een fruitspiesje, bowl met havermout, banaan en matcha thee. Tussen de vergaderingen door is er ruimte voor een energy break - gasten doen nieuwe energie op met een zakje biologische chips of een frisse mousse van yoghurt met onze eigen Cocagne Noir chocolade - en zijn er verantwoorde opties zoals anti ageing, detox en energizing smoothies.

Over Pullman

In de dagelijkse drukte helpt Pullman gasten om business, beweging, netwerken en het verkennen van de lokale omgeving moeiteloos met elkaar te combineren tijdens hun verblijf. Vandaag de dag, 150 jaar na oprichting, staan ontdekken, comfort en betrouwbaarheid nog steeds centraal. Pullman, onderdeel van AccorHotels, heeft meer dan 120 stijlvolle hotels en resorts in onder andere Hongkong, Londen, Parijs, Sao Paulo en Shanghai. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: