René Eijsink neemt gepersonaliseerd boek in ontvangst

27 november 2018 | Thijs Jacobs

Je hebt het misschien al gelezen... Het boek ‘Ondernemen in de restaurantsector’ is uit. Het staat vol nuttige statistieken en modellen. Onlangs nam René Eijsink - commercieel directeur bij Eijsink - het eerste exemplaar in ontvangst uit handen van Paul Sprakel, uitgever van Uitgeverij PS: bv. En het was niet zomaar een exemplaar, maar het was de eerste druk van de speciale ‘Eijsink editie’. Speciaal voor Eijsink is het boek in een gelimiteerde oplage voorzien van een gepersonaliseerd voorwoord en foto’s.

Vergroten zakelijk inzicht

Het boek is een verzameling van bevindingen uit de onderzoekswereld. Hiermee streeft Hotelschool The Hague ernaar het zakelijke inzicht in de sector te vergroten. Dit met als doel om het aantal bedrijven dat in moeilijkheden raakt - met alle financiële maar ook persoonlijke gevolgen van dien - terug te brengen.

Het boek is een samenwerking tussen Research Centre Hotelschool The Hague en Uitgeverij PS: bv. 

Je kunt het boek ‘Ondernemen in de restaurantsector’ bestellen via http://shop.uitgeverijps.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

Toerisme Coronacrisis
NBTC: Boek- en zoekgedrag met 85 procent gedaald

NBTC, het marketingplatform voor toerisme in en naar Nederland, monitort de komende tijd relevante indicatoren die inzicht kunnen geven in het effect van de coronacrisis op het gedrag van bezoekers. Denk daarbij aan het zoek- en boekgedrag, maar ook het sentiment onder potentiële reizigers. ...

KHN Coronacrisis
KHN: reparatie NOW en demping Wab-effecten dringend noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) signaleert dat de NOW-regeling op belangrijke onderdelen tekortschiet. Afgelopen maandag opende het UVW het NOW-loket. Door de afbakening van het omzetverlies en de fixatie van de vergoeding loonsom sv op uitsluitend januari 2020, worden schrijnende effecten zichtb...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: