Restuarant Katseveer breidt uit met luxe appartement

30 januari 2018 | David Bakker

Restaurant Katseveer in het Zeeuwse Wilhelminadorp beschikt sinds kort over een gloednieuw appartement dat direct boven het restaurant is gelegen. Appartement Zilte Lucht heeft een ruim balkon en een spectaculair uitzicht over de Oosterschelde. Met het appartement bieden eigenaren Jessica en Rutger van der Weel hun gasten een totaalbeleving in combinatie met het sterrenrestaurant.

Indeling

Het ruim opgezette en volledig ingerichte appartement is geschikt voor maximaal 4 personen en is voorzien van een woonkamer, twee slaapkamers, een keuken, badkamer en een separaat toilet. De Oosterschelde, met zijn prachtige en telkens wisselende uitzicht, staat centraal in Zilte Lucht.


Spectaculair uitzicht op de Oosterschelde


Jessica en Rutger van der Weel: “Wij hebben 13 jaar boven het restaurant gewoond en kregen steeds vaker vraag naar overnachtingsmogelijkheden. Daarop hebben we besloten om zelf elders te gaan wonen en om onze woning om te laten bouwen tot een appartement.  De inrichting van Zilte Lucht is licht van kleur met gebruik van natuurlijke materialen als hout, leer en stoffen. Vrijwel overal is er een geweldig uitzicht op de Oosterschelde, zoals vanaf het ruime gemeubileerde balkon en vanuit het losstaande bad in de masterbedroom.  Het appartement is van alle gemakken voorzien, inclusief een moderne keuken, smart tv, wifi en afspeelapparatuur met bluetooth om eigen muziek te streamen."

Roomservice

"Uniek is de roomservice, gasten kunnen tijdens de openingstijden van ons restaurant hapjes en dranken bestellen die in het appartement worden bezorgd. En natuurlijk verzorgen we op aanvraag een heerlijk uitgebreid Zeeuws ontbijt. Zilte Lucht voorziet in een behoefte, het is een verlengstuk van ons restaurant waarmee we nu een totaalpakket van eten en overnachten kunnen bieden.”


Meer informatie over Zilte Lucht is te vinden op de website van Katseveer. https://www.katseveer.nl/ziltelucht/

Restaurant Katseveer is in het bezit van een Michelinster en is aangesloten bij restaurantvereniging Alliance Gastronomique.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: