Roberto Payer een van de vijf beste hoteliers ter wereld

25 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Roberto Payer, general manager van Waldorf Astoria Amsterdam, behoort tot de vijf beste hoteliers van de wereld. Hij werd genomineerd voor de eervolle onderscheiding Best of the Best Hotelier of the Year tijdens de jaarlijkse prestigieuze verkiezing van de Virtuoso Travel Experts Group, die onlangs in Las Vegas plaatsvond.

Wie Virtuoso zegt, weet dat het over de meest luxueuze bestemmingen en hotels gaat in de internationale reiswereld. De Virtuoso Group vertegenwoordigt wereldwijd geselecteerde toplocaties met de allerhoogste graad van hospitality en service. Waldorf Astoria Amsterdam behoort sinds de opening in 2014 tot deze exclusieve groep.  

De bijna 400 Virtuoso agentschappen, verspreid over veertig landen, beoordelen de aangesloten bestemmingen, hotels en general managers op verschillende onderdelen. Er zijn Best of the Best Awards te verdelen in tien categorieën. Een nominatie voor een award trekt wereldwijd de aandacht. Het gerenommeerde magazine Forbes honoreert alle genomineerden en winnaars met een vermelding op Forbes.com. Dat resulteerde inmiddels al in meer dan 80 miljoen views.

Met zijn nominatie als Best of the Best Hotelier of the Year verkeert Roberto Payer als general manager van Waldorf Astoria Amsterdam in het illustere gezelschap van Deborah Yager Fleming, Acqualina Resort & Spa on the Beach, Florida, VS; Nikheel Advani, Grace Bay Club, Providenciales, Turks & Caicos; Philip Barnes, Fairmont Pacific Rim, Vancouver, Canada en de uiteindelijke winnaar: José Silva, Four Seasons Hotel George V, Paris, Parijs, Frankrijk.

Andere onderscheidingen 

Eerder dit jaar veroverde Roberto Payer samen met het team van Waldorf Astoria Amsterdam de Connie Award voor het ‘best performing luxury hotel’ van Hilton Worldwide. In 2015 kreegRoberto Payer, de eervolle onderscheiding als ‘EMEA GM Of the Year’ van Hilton Worldwide. Waldorf Astoria Amsterdam ontving al meerdere prestigieuze onderscheidingen, zoals in 2014 de Award of Excellence van Booking.com (9.2); 2015 Booking.com Guest Review Award (met 9.3 hoogste score 5*-hotels Amsterdam); 2015 Certificate of Excellence, TripAdvisor; 2015 TripAdvisor Traveler’s Choice Award in de categorieën luxury, tophotels en romantiek; TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2016, categorie Luxury in the Netherlands.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: