Roberto Payer een van de vijf beste hoteliers ter wereld

25 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Roberto Payer, general manager van Waldorf Astoria Amsterdam, behoort tot de vijf beste hoteliers van de wereld. Hij werd genomineerd voor de eervolle onderscheiding Best of the Best Hotelier of the Year tijdens de jaarlijkse prestigieuze verkiezing van de Virtuoso Travel Experts Group, die onlangs in Las Vegas plaatsvond.

Wie Virtuoso zegt, weet dat het over de meest luxueuze bestemmingen en hotels gaat in de internationale reiswereld. De Virtuoso Group vertegenwoordigt wereldwijd geselecteerde toplocaties met de allerhoogste graad van hospitality en service. Waldorf Astoria Amsterdam behoort sinds de opening in 2014 tot deze exclusieve groep.  

De bijna 400 Virtuoso agentschappen, verspreid over veertig landen, beoordelen de aangesloten bestemmingen, hotels en general managers op verschillende onderdelen. Er zijn Best of the Best Awards te verdelen in tien categorieën. Een nominatie voor een award trekt wereldwijd de aandacht. Het gerenommeerde magazine Forbes honoreert alle genomineerden en winnaars met een vermelding op Forbes.com. Dat resulteerde inmiddels al in meer dan 80 miljoen views.

Met zijn nominatie als Best of the Best Hotelier of the Year verkeert Roberto Payer als general manager van Waldorf Astoria Amsterdam in het illustere gezelschap van Deborah Yager Fleming, Acqualina Resort & Spa on the Beach, Florida, VS; Nikheel Advani, Grace Bay Club, Providenciales, Turks & Caicos; Philip Barnes, Fairmont Pacific Rim, Vancouver, Canada en de uiteindelijke winnaar: José Silva, Four Seasons Hotel George V, Paris, Parijs, Frankrijk.

Andere onderscheidingen 

Eerder dit jaar veroverde Roberto Payer samen met het team van Waldorf Astoria Amsterdam de Connie Award voor het ‘best performing luxury hotel’ van Hilton Worldwide. In 2015 kreegRoberto Payer, de eervolle onderscheiding als ‘EMEA GM Of the Year’ van Hilton Worldwide. Waldorf Astoria Amsterdam ontving al meerdere prestigieuze onderscheidingen, zoals in 2014 de Award of Excellence van Booking.com (9.2); 2015 Booking.com Guest Review Award (met 9.3 hoogste score 5*-hotels Amsterdam); 2015 Certificate of Excellence, TripAdvisor; 2015 TripAdvisor Traveler’s Choice Award in de categorieën luxury, tophotels en romantiek; TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2016, categorie Luxury in the Netherlands.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: