Samen met je huisdier op vakantie in een luxe hotel in Amsterdam

3 juli 2020 | Thijs Jacobs

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station heet alle huisdieren welkom. Men kan hier nu van een vakantie in eigen land genieten en er compleet tot rust komen; samen met het geliefde huisdier welteverstaan.

Een cocktail op grote hoogte in SkyLounge Amsterdam terwijl uw hond of kat kan kiezen van een speciaal geselecteerd honden- en kattenmenu. Het hotel is bij uitstek dé locatie om uit te rusten en te genieten van alles wat het te bieden heeft. Terwijl u op uw kamer van het uitzicht geniet, geniet uw huisdier van zijn nieuwe speeltje en mand. En dat op slechts 5 minuten loopafstand van Amsterdam Centraal Station en de vele bezienswaardigheden die de stad rijk is.

All-inclusive

Ontbijten met uitzicht over de grachten, het shopping district binnen enkele stappen vanaf het hotel en 's avonds op het panoramisch dakterras met een cocktail in de hand genieten van de ondergaande zon. Dit all-inclusive vakantieresort biedt alle mogelijkheden voor alle leeftijden. En wist u dat de Nederlandse stranden op slechts 30 minuten te bereiken zijn vanaf Amsterdam?

De veiligheid van haar gasten en medewerkers heeft te alle tijden de hoogste prioriteit. Met het wereldwijde Hilton programma  Hilton Cleanstay™ introduceren zij een nieuwe vorm voor hygiëne en desinfectie binnen het hotel.  Kortom: ook dit hotel is vanaf nu een all-inclusive honden en katten-resort, vriendelijk, veilig en ontspannen! Meer info: doubletree.amsterdam/packages

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. ...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: