Samenwerking tussen Hampton by Hilton Amsterdam Schiphol en Culidelight Comfort 

10 februari 2017 | Thijs Jacobs

"Als Hampton by Hilton mogen wij een beperkte dinerkaart voeren en wilden wij onze gasten voorzien in een betere dinerkwaliteit dan alleen een pizza of een broodje zoals voorheen werd gedaan. Dit was de reden waarom we begin november met Culidelight Comfort in aanraking kwamen. Na een aantal proefsessies - ja, ook met een aantal van onze vaste gasten - zijn we vanaf half november van start gegaan met een nieuwe dinerkaart waar een aantal gerechten van Culidelight Comfort op staan."

Zijn de gasten positief over de kwaliteit van de gerechten? "Onze gasten zijn zeer positief en wij ontvangen alleen maar complimenten. Men is blij dat het nu niet alleen maar om een pizza of een hamburger gaat, maar ook kan genieten van een heerlijke pasta en/of currygerecht. Het is voor mijn team eenvoudig te bereiden en voor onze gast een heerlijke maaltijd. En daar draait het allemaal toch om", aldus Maarten van Nigtevegt, General manager bij het Hampton by Hilton Amsterdam Schiphol.

Het Hampton by Hilton Amsterdam Schiphol is gelegen in het zakelijke district van Hoofddorp, tussen de verschillende kantoren en tegenover het treinstation van Hoofddorp. Als voormalig kantoorpand heeft het hotel haar deuren geopend sinds 2013 (met 181 hotelkamers) en bestaat het gastenbestand uit zakelijke reizigers en toeristische (door)reizigers die het hotel gebruiken als verlengstuk naar Schiphol toe.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: