Tulip Inn breidt uit in Frankrijk

26 maart 2014 |
Tulip Inn breidt uit in Frankrijk<

Onlangs is Tulip Inn Lille Grand Stade Residence geopend. Het hotel is onderdeel van de strategie van Louvre Hotels Group om voor het einde van 2015, 50 Tulip Inn hotels in Frankrijk te
openen. Tulip Inn Lille Grand Stade Residence is in 2012 gebouwd en wordt gerund door de vastgoed groep SERGIC Résidences, een nieuwe partner van Louvre Hotels Group.

Verdere uitbreiding
“De opening van dit hotel geeft de verdere uitbreiding van het merk Tulip Inn weer. Hoewel Tulip Inn zich al succesvol heeft bewezen in het buitenland, willen wij ons nu ook focussen op ons ‘thuisland’ Frankrijk. Tulip Inn hotels zijn zowel kwalitatief als functioneel, de accommodaties bieden dan ook een goede basis voor een prettig, ontspannen verblijf voor onze gasten”, aldus Emmanuel Ollier, directeur van Golden Tulip Frankrijk.

Trots
Ook Maxime Lefebvre, directeur van SERGIC Résidences is trots op de opening van Tulip Inn Lille Grand Stade Residence: “Met vestigingen in meer dan 40 landen heeft Golden Tulip Hotels Suites & Resorts een krachtige, internationale uitstraling en een uitgebreid sales netwerk. Uiteraard willen wij graag gebruik maken van deze sterke punten van Golden Tulip. Samen met Louvre Hotels Group zijn wij op dit moment aan het kijken naar mogelijkheden om onze aanwezigheid in Frankrijk verder uit te breiden.”

Over Tulip Inn Lille Grand Stade Residence
Tulip Inn Lille Grand Stade Residence is gelegen in de plaats Villeneuve d’Ascq, naast Lille in Frankrijk en richt zich op zowel de toeristische als zakelijke gast. Het gebouw van Tulip Inn Lille Grand Stade Residence is gecertificeerd en energiezuinig door de thermische isolatie en efficiënte inrichting (kachel, belichting en zonnepanelen). Tulip Inn Lille Grand Stade Residence telt 36 ruime, modern ingerichte kamers. Daarnaast zijn alle kamers uitgerust met gratis Wi-Fi. Het hotel is gelegen tegenover het nieuwe Lille Métropole station. Hierdoor is het hotel goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Daarnaast heeft het hotel een overdekte parkeergarage.

Over Louvre Hotels Group & Golden Tulip
Met meer dan 1.100 hotels in 42 landen is Louvre Hotels Group een van de grootste internationale hotelketens. De keten is eigendom van Starwood Capital Group. Golden Tulip, onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 200 hotels. De merken Tulip Inn, Golden Tulip en Royal Tulip, bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Première Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (49 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels).

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: