Van der Valk Cuijk vernieuwt kamers

23 augustus 2012 |
Van der Valk Cuijk vernieuwt kamers<

De zeventig oorspronkelijke kamers van het Van der Valk Hotel Cuijk, die veertien jaar geleden zijn gebouwd, zijn volledig opnieuw ingericht. Het thuisgevoel en duurzaamheid staan centraal.

Feest
Volgens sales & marketing manager Monique Bosman is dat de meest belangrijke gedachte die het hotel wil uitdragen: "Het 'je thuis voelen' geldt niet alleen voor onze kamers, maar ook voor onze zalen: ze zijn geschikt voor conferenties, voor bedrijfsbijeenkomsten, maar ook voor het feest van oma die tachtig is geworden."

Slimme airco
Het hotel telt in totaal 150 kamers, waarvan vijf suites. Voor de kamers die in 1998 in gebruik zijn genomen en die nu een facelift hebben gekregen, is volledige airco aangelegd via een ondergronds leidingensysteem. Het hotel beschikt over een Gouden Green Key.

Glasvezel
In alle zalen ligt glasvezel. "De nieuwe lichting zakenmensen wenst innovatie. Als hotel moet je daar aan voldoen en blijven informeren naar trends en wensen." Daarom ligt er in alle zalen glasvezelinternet en kan men door het hele hotel gebruik maken van gratis WiFi.

Betrokken
In de centrale lobby van het hotel is een VVV-agentschap gevestigd. Dit toont de verbondenheid en betrokkenheid met de regio aan.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: