Van der Valk Hotel Apeldoorn – De Cantharel krijgt 5 Vergaderhamers

3 oktober 2018 | Thijs Jacobs

Na een uitvoerige inspectie van de congres- en vergaderclassificatie heeft de inspecteur geadviseerd om De Cantharel te upgraden van 4 naar 5 Vergaderhamers. “Het team van Van der Valk Hotel Apeldoorn – De Cantharel is bewust bezig met het vernieuwen en het verbeteren van de kwaliteit. Dit is terug te zien op vele fronten waarbij de uitstraling luxueuze is en de staat van onderhoud onberispelijk. In het congrescentrum zijn er veel vernieuwingen aangebracht zoals meubilair, tapijt, gordijnen en technische AV-middelen. Ook heeft het hotel een aparte entree en receptie gekregen zodat er voor vergadergasten nog meer aandacht is en een betere doorstroming”, aldus de inspecteur.

Over Van der Valk Hotel Apeldoorn – De Cantharel

Van der Valk Hotel Apeldoorn – De Cantharel ligt midden op de Veluwe, dichtbij Apeldoorn en centraal aan de A1. Het hotel beschikt over een auditorium voor 330 personen en 16 vergaderzalen die van alle moderne technieken voorzien zijn. Gratis parkeergelegenheid en een ruime hoeveelheid hotelkamers maken van deze locatie de ideale gelegenheid om uw vergadering te combineren met outdoor activiteiten.

Over Vergaderhamers

Het keurmerk van Vergaderhamers levert aan klanten van meeting locaties en congresbureaus de zekerheid van kwaliteit en betrouwbaarheid. Het keurmerk is onafhankelijk, objectief en uniek in Nederland en België. Door te inspireren, adviseren en controleren brengen we bedrijven naar de hoogste niveaus van betrouwbaarheid, professionaliteit, comfort, duurzaamheid en veiligheid. De classificatie maakt hun bekroning en uw garantie zichtbaar. Locaties kunnen drie, vier of vijf vergaderhamers behalen; congresbureaus verwerven een erkenning als Certified (inter)national PCO.

Vergaderhamers is een initiatief van de Stichting Kwaliteitsregelingen Congres- en Vergaderbranche, ook wel genoemd Het Erkende Congresbedrijf. Doel is de bevordering van de kwaliteit en transparantie in de congres- en vergaderbranche. De Stichting begon in 1995 met de Congres- en Vergaderclassificatie op initiatief van het Ministerie van Economische Zaken en enkele congresbrancheorganisaties.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Amsterdam
Hoofdkantoor The Student Hotel naar Amsterdam

Vanwege de exponentiële groei van The Student Hotel, heeft het internationale hoofdkantoor zich in januari 2020 in Amsterdam Noord gevestigd. Het culturele, eclectische en industriële bedrijventerrein in Noord sluit naadloos aan bij de kernwaarden van TSH. Het nieuwe hoofdkantoor is gev...

Amsterdam Verbouwen
De L'Europe Amsterdam brengt Amsterdamse iconen samen in 't Huys

Hotel De L'Europe Amsterdam opent in maart de deuren van 't Huys. Een vernieuwde vleugel van het hotel, met een eigen ingang aan de Nieuwe Doelenstraat, waar zowel de Amsterdammer als de hotelgast 'Original Amsterdam Luxury' vindt. 't Huys biedt onderdak aan drie Amsterdamse toon...

Awards Amsterdam
Park Inn by Radisson Amsterdam City West is hotel van het jaar

Het nieuwe Park Inn by Radisson Amsterdam City West hotel is verkozen tot ‘Hotel van het Jaar 2019’ in de regio Midden- en Zuid-Europa van de Radisson Hotel Group (RHG). Het designhotel behaalde op het gebied van bezettingsgraad, kwaliteit, omzet, gast-reviews, duurzaamheid en veiligheid...

Van der Valk
Van der Valk gaat hotelgasten helpen om te stoppen met roken

Waar Van der Valk Hotels de afgelopen jaren met haar Vitaal-concept al grote stappen zette in de gezondheidsmarkt, gaat ze nu ook haar gasten helpen met het stoppen met roken. In een 5-daags intern programma wordt er middels zowel groeps- als individuele coaching een extra stimulans gecreëerd o...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Hotel Den Haag
Kennisnetwerk Destinatie Nederland zet in op gastvrijheidsbeleving door samenwerking met Hotelschool The Hague

Hoe kun je als destinatiemanagement organisatie (DMO) een bijdrage leveren aan de gastvrijheidsbeleving van jouw stad of streek? Dat is de vraag die regelmatig gesteld wordt binnen Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Gastvrijheid is één van de pijlers binnen Perspectief2030, de visie o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: