Veel interesse voor het Vienna House evenement

27 juni 2018 | Thijs Jacobs

Afgelopen woensdag nodigde Vienna House hotels klanten uit voor een workshop, kooksessie en aansluitend informeel diner in het Tobacco Theater in Amsterdam. De opkomst was wederom groot.

Klanten in het Corporate en MICE segment werden op informele wijze bijgepraat over de stand van zaken na het 1e jaar van de 'rebranding' van Vienna International naar Vienna House en kregen een vooruitblik op 2019 inclusief de aankondiging van nieuw te openen hotels in Leipzig, Warschaw, Frankfurt airport en 'more to come'.  

Vanuit het hoofdkantoor in Wenen was COO, Martin Ykema en Head of Global Sales, Michael Kral overgekomen samen met het salesteam van de hotels uit Praag,  Polen en Duitsland. Het Benelux sales team onder leiding van Tim & Desiree Diets was verantwoordelijke voor de organisatie van het evenement.

Presentaties en workshops

Belangrijke speerpunten van Vienna House zijn; 'We believe in the beauty of simplicity, we create moments of joy, we live our diversity and have a customer centric vision'.
Tijdens het diner werd één en ander toegelicht via een levendige presentative van Martin Ykema. In de informele setting van Tobacco, welke prima aansluit bij het Vienna House concept, vond de workshop, kooksessie en het diner plaats.

Aan het eind van de avond gingen vier gelukkige winnaars naar huis met een weekendverblijf voor 2 personen in een Vienna House hotel. Zowel het sales team van Vienna House als de gasten gingen laaiend enthousiast naar huis. “We kijken terug op een zeer geslaagde avond al voor het derde jaar op rij, we komen volgende jaar zeker terug", aldus een zeer tevreden COO, Martin Ykema.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Accor presenteert nieuw lifestyle loyalty-programma

Accor transformeert haar loyalty-programma tot een integraal wereldwijd platform dat rewards, diensten en belevingen integreert over de hele hospitality-omgeving. De nieuwe opzet biedt onze gasten in hun dagelijks leven unieke belevingen en concrete meerwaarde, of ze nu werken, onderweg zijn of onts...

OTA's Longread
Dit is waarom de waarde van je hotel daalt als je last-minute deals aanbiedt

De impact van het gebruik van ‘promotional OTAs’ op de waarde van een hotel In de VS zijn tussen 2009 en 2012 de commissiekosten voor hotels twee keer zo snel gestegen als de omzet. Daardoor is het gemiddelde percentage van acquisitiekosten gestegen naar 15 tot 25 procent van het bedr...

Awards Hotel Duurzaamheid
QO Amsterdam wint Sustainability Award

QO Amsterdam, een IHG hotel, heeft gisteravond de publieksprijs van de Sustainability Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Frame Awards. Het duurzame lifestyle hotel, gelegen in het Amstelkwartier, laat zien dat een duurzame, circulaire benadering dé manier is om daadwerkelijk een positief ef...

Hotel Opening
The Student Hotel opent in 2020 in Delft

The Student hotel gaat in 2020 haar achste vestiging openen in Delft. Het hotel krijgt 350 kamers met de mogelijkheid voor studenten om kamers te huren, zo lezen we op greatervenues.com. De hotelketen is in 2006 opgericht door Charlie Macgregor met als doel om een stimulerende omgeving voor stude...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Internationaal Marriott
Gasten Marriott kunnen stadionomroeper bij Manchester United worden

Marriott International en Manchester United kondigen vandaag een meerjarige samenwerking met elkaar aan. De 120 miljoen leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren door deze samenwerking van exclusieve en unieke voetbalbelevenissen van Manchester United, waaronder de kans om voor é...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: