Veel interesse voor Kimpton Wine Hour Workshop in The Hoxton Amsterdam

26 september 2016 | Thijs Jacobs

Tijdens de op dinsdagavond georganiseerde Wine Hour Workshop van Kimpton Hotels zijn wederom een groot aantal corporate boekers, meeting-  & incentive planners en touroperators geinformeerd over de laatste ontwikkelingen binnen deze unieke boutique hotelketen in Amerika, die medio volgend jaar het eerste hotel opent in Europa en wel in Amsterdam.  

Vanuit diverse Amerikaanse steden waren Cindy Brewster, Director International Sales, en een aantal collega’s overgekomen om dit evenement bij te wonen en de gasten persoonlijk te informeren over de laatste noviteiten van bestaande en nieuwe hotels binnen de Kimpton portfolio.  

Onveranderd en door de gasten zeer gewaardeerd zijn de 'Kimpton signatures', de USP’s. Denk aan, een gratis wijn uurtje elke dag om 5 uur, in elk Kimpton Hotel, gratis yogamatjes in elke hotelkamer, gratis fietsen beschikbaar in vrijwel elk hotel. Maar ook het loyalty programma “Karma” met diverse voordelen voor de reiziger, behoort tot deze vaste unieke waarden van Kimpton.

In een informele setting in Hoxton Amsterdam, welke prima aansluit bij Kimpton Hotels, vond de workshop en walking diner plaats. Naast het Benelux Sales kantoor onder leiding van Tim & Désirée Diets, waren ook Sales Managers van New York/Boston, Washington DC, The WestCoast & Florida aanwezig om persoonlijk hun gasten te ontvangen en hen te informeren over recente ontwikkelingen binnen hun hotelportfolio.

Aan het eind van de avond gingen vier gelukkige winnaars naar huis met een voucher voor overnachtingen in diverse Kimpton Hotels in de USA. Ook werd het nieuwe hotel op de Cayman Islands, dat in november opent, onder de aandacht gebracht door het verloten van een supersofte badjas.  

'We kijken terug op een zeer geslaagde avond en zijn onze relaties in Nederland dankbaar voor hun loyaliteit. Wij komen volgende jaar zeker terug', aldus een zeer tevreden Cindy Brewster. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Events
Horecava 2021 gaat hybride

Horecava verrijkt haar 65e editie, die plaatsvindt van 11 – 14 januari 2021 in RAI Amsterdam, met een online programma. Het evenement zal in aangepaste vorm face-2-face, volgens de COVID-19 richtlijnen, én virtueel live zijn. De vakbeurs, die foodservice professionals al jaren met elkaa...

The Prince Akatoi in Londen heropent

Het Prince Akatoki in Marylebone, het enige Japanse vijfsterren hotel in Londen, heropent in augustus met een nieuw "Taste of Japan"-pakket om de gasten onder te dompelen in het Japans. gastvrijheid en cultuur. De naam Akatoki komt van een Aziatisch Japans woord voor "dageraad" o...

Horeca & Recht Hotel & Recht
Een vergoeding voor goodwill aan het einde van de huur, hoe zit dat eigenlijk?

Als onderdeel van een huurovereenkomst met betrekking tot hotelruimte onderhandelen partijen regelmatig over de vraag wat er met de (al dan niet door huurder) in het gehuurde aangebrachte voorzieningen zal gebeuren bij het einde van de huur. Een afspraak dat huurder deze voorzieningen (al dan niet o...

Economie
UWV: vooral jongeren in de horeca doen beroep op TOFA

De afgelopen 5 weken konden flexwerkers, oproep- en uitzendkrachten met inkomstenverlies door corona een beroep doen op de Tijdelijke Overbruggingsregeling voor Flexibele Arbeidskrachten (TOFA). Ruim zeventig procent van de goedgekeurde aanvragen gaat naar werknemers tussen de 18 en 27 jaar. Veel va...

Amsterdam
Hotel W meerdere keren beschoten

In de nacht van dinsdag op woensdag is Hotel W in Amsterdam meerdere keren beschoten, zo staat de lezen op de website van Het Parool. Er raakte niemand gewond. Wel zitten er meerdere kogelgaten in de voordeur van het hotel. Om iets voor half vier vannacht kreeg de politie de melding van een schi...

Columns
Column Hans van Spronsen: In je kracht staan

Eén keer een beetje zweverige titel maar wel één die de lading dekt van mijn betoog. Vooral middelgrote en kleinere hotels moeten zich in deze coronatijden hieraan vasthouden. Vertrouwen is een speerpunt in het contact met uw gasten. Hebben zij het vertrouwen dat zij in uw horec...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: