Veel interesse voor Kimpton Wine Hour Workshop in The Hoxton Amsterdam

26 september 2016 | Thijs Jacobs

Tijdens de op dinsdagavond georganiseerde Wine Hour Workshop van Kimpton Hotels zijn wederom een groot aantal corporate boekers, meeting-  & incentive planners en touroperators geinformeerd over de laatste ontwikkelingen binnen deze unieke boutique hotelketen in Amerika, die medio volgend jaar het eerste hotel opent in Europa en wel in Amsterdam.  

Vanuit diverse Amerikaanse steden waren Cindy Brewster, Director International Sales, en een aantal collega’s overgekomen om dit evenement bij te wonen en de gasten persoonlijk te informeren over de laatste noviteiten van bestaande en nieuwe hotels binnen de Kimpton portfolio.  

Onveranderd en door de gasten zeer gewaardeerd zijn de 'Kimpton signatures', de USP’s. Denk aan, een gratis wijn uurtje elke dag om 5 uur, in elk Kimpton Hotel, gratis yogamatjes in elke hotelkamer, gratis fietsen beschikbaar in vrijwel elk hotel. Maar ook het loyalty programma “Karma” met diverse voordelen voor de reiziger, behoort tot deze vaste unieke waarden van Kimpton.

In een informele setting in Hoxton Amsterdam, welke prima aansluit bij Kimpton Hotels, vond de workshop en walking diner plaats. Naast het Benelux Sales kantoor onder leiding van Tim & Désirée Diets, waren ook Sales Managers van New York/Boston, Washington DC, The WestCoast & Florida aanwezig om persoonlijk hun gasten te ontvangen en hen te informeren over recente ontwikkelingen binnen hun hotelportfolio.

Aan het eind van de avond gingen vier gelukkige winnaars naar huis met een voucher voor overnachtingen in diverse Kimpton Hotels in de USA. Ook werd het nieuwe hotel op de Cayman Islands, dat in november opent, onder de aandacht gebracht door het verloten van een supersofte badjas.  

'We kijken terug op een zeer geslaagde avond en zijn onze relaties in Nederland dankbaar voor hun loyaliteit. Wij komen volgende jaar zeker terug', aldus een zeer tevreden Cindy Brewster. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: