Prijswinnaars World Travel Awards

4 september 2013 |
Prijswinnaars World Travel Awards

De World Travel Awards vonden onlangs plaats in Antalya, Turkije. Deze awards worden gezien als de Oscaruitreiking van de reisindustrie en vieren dit jaar hun twintig jarig bestaan. De organisatie biedt
erkenning aan bedrijven die vooruitstrevend zijn in excellentie en innovatie in service en product. De winnaar wordt gekozen door professionals uit de reisindustrie en door gasten. De prijs bestaat uit een bokaal en het predicaat winnaar 2013.

Nederlandse winnaars
Diverse Nederlandse hotelbedrijven zijn in de prijzen gevallen. Sofitel Legend The Grand in Amsterdam is verkozen tot ‘Netherlands’ Leading Hotel 2013’. In 2010 en 2011 kwam dit hotel eveneens als winnaar naar voren. De award voor ‘Netherlands’ Leading Serviced Apartments operator 2013’ is gewonnen door City Identity Apartements. Het team van City Identity Apartments is verrast en vereerd om binnen tien maanden na de opening van hun eerste appartement hotel in Amsterdam internationale erkenning te ontvangen. Swissôtel in Amsterdam is voor het derde jaar achtereenvolgend winnaar in de categorie ‘Netherlands’ Leading Business Hotel’. De titel ‘Netherlands Leading Spa Resort’ is opnieuw toegekend aan het welness- en kuurcentrum Fontana Bad Nieuweschans. Al vier keer eerder viel dit welnessbedrijf deze eer te beurt.

Hilton
Hilton Worldwide viert met twintig prijzen opnieuw een succesvol jaar bij de World Travel Awards. Onder de winnaars waren ook twee van de meest recentelijk geopende luxehotels van het bedrijf in Europa: Conrad Algarve in Portugal (Europe’s Leading Luxury Resort) en Waldorf Astoria Berlin (Europe’s Leading New Hotel).

Op de foto van links naar rechts: Otto Jurgens, owner City Identity Apartments, Mr Graham Cooke, president & founder World Travel Awards, Guido Lips, general manager City Identity Apartments. City Identity Apartments won de award voor 'Netherlands’ Leading Serviced Apartments operator 2013'.

Mariska van Gorp

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen Longread
Simuleer een bijna-doodervaring voor je hotel

De coronacrisis overvalt iedereen. De omvang en impact nemen dramatische proporties aan. Hadden we eerder en meer rekening moeten houden met de desastreuze effecten van corona? Misschien. Hiervoor is echter een paradigmashift nodig. Van optimisme naar paranoïde optimisme. We moeten de eindighei ...

Wet- en regelgeving Hotelketens Internationaal
Miljoenenboete Marriott voor datalek uit 2014

Marriott moet een boete van 18,4 miljoen pond (ruim 20 miljoen euro) betalen voor de datalek uit 2014. De boete wordt betaald aan de Britse privacyautoriteit. De Information Commissioner's Office (ICO) concludeert dat de hotelketen te weinig moeite heeft gedaan om de gegevens van de gasten te be ...

Columns
Column Tanja Seegers: Er zijn geen grenzen

Precies een jaar geleden zei mijn grote held Eliud Kipchoge letterlijk: “Ik wil mensen inspireren, er zijn geen grenzen!” De Keniaanse atleet liep op 12 oktober 2019 de marathon binnen 2 uur. Met maar liefst een snelheid van 21,1 km per uur behaalde hij een historisch record. Hij deed wa ...

Branded Content
Hotelmanagers welkom in de zorg: "Oprecht contact maakt voor mij het verschil"

Bart van der Ven, locatiemanager bij WoonZorgcentra Haaglanden (WZH), is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het woonzorgcentrum WZH Schoorwijck voor ouderen. Samen met zijn medewerkers zorgt hij dagelijks voor de verzorging, behandeling en begeleiding van de bewoners waarbij hij zelfstan ...

Coronacrisis
61% van de Nederlanders wil met Kerst (verantwoord) buiten de deur eten

Uit het persmoment van dinsdag jl. is duidelijk geworden dat de horeca nog een tijd gesloten blijft. Hoelang is nog niet precies duidelijk. Hoopvol is de blik nu gericht op kerst. Nederlanders willen deze feestdagen weer genieten van quality time buiten de deur. Uit onderzoek van TheFork* blijkt dat ...

Hotelketens Internationaal
Accor opent nieuw hotel Mercure Han-sur-Lesse

Accor, ’s werelds meest toonaangevende hotelgroep, opent vandaag het nieuwe hotel Mercure Han-sur-Lesse in de idyllische gelijknamige plaats Han-sur-Lesse, middenin de Belgische Ardennen. Deze opening is in samenwerking met Accor’s Franchise Partner Unibricks. Het viersterrenhotel telt 1 ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: