Yays Concierged Boutique Apartments neemt twee prijzen mee naar Amsterdam

23 maart 2018 | David Bakker

De Serviced Apartment Awards winnaars zijn bekendgemaakt tijdens het galadiner in Londen afgelopen maandag. Meer dan 300 internationale serviced apartment professionals kwamen samen voor de uitreiking en om het succes van de branche te vieren. Yays Concierged Boutique Apartments nam twee awards mee terug naar Amsterdam.

De Serviced Apartment Awards zijn de befaamde awards binnen de serviced apartment branche. Met twee awards op zak laat Yays zien dat zij zich mengen met de beste aanbieders wereldwijd. Yays won de award voor ‘best use of social media’ en ‘rising star’. The Yays – Crane Apartment was ‘highly commended’ voor de ‘best architecture/external design’ award.

Unlock the neighbourhood

Yays won de ‘best use of social media’ award en werd geprezen om haar social content op verschillende kanalen en de #unlocktheneighbourhood campagne waar zij (potentiële) gasten inspireren om verborgen schatten in de Yays buurten te ontdekken. De jury lichtte toe: “Een uitstekend voorbeeld van de juiste manier om social media in te zetten om gasten te verbinden met de buurt en de bewoners. Fantastische inzet van alle kanalen, met name Instagram. De Unlock the neighbourhood hashtag was erg innovatief.”

Rising Star

De Corporate Sales Manager van Yays, Yolanda Blomjous, won de ‘Rising Star/Industry Newcomer’ award. Vijf internationale professionals waren genomineerd voor deze award en Serviced Apartment News lezers konden hun stem uitbrengen op hun favoriet. Mevr. Blomjous kreeg 2.000 van de in totaal 3.500 stemmen en was zichtbaar dankbaar voor de award en dat haar werk binnen de branche werd beloond. Yolanda Blomjous vertelt: “Ik voel me vereerd en kan eigenlijk nog niet geloven dat ik de Rising Star Award heb
gewonnen. Het is het grootste compliment dat je kan krijgen van je collega’s in de serviced apartment industrie, dus ik ben blij dat mijn passie en harde werk worden opgemerkt. Ik had dit niet kunnen doen zonder mijn geweldige collega’s. Ik ben ze heel dankbaar.” Peter Heule, CEO Yays, Concierged Boutique Apartments vult aan: “Ik ben onwijs trots dat we genomineerd waren in vier categorieën, een keer als highly commended uit de bus kwamen en dat we twee Serviced Apartment Awards hebben gewonnen. Het bewijst dat we een innovatief concept hebben, een succesvolle operatie en dat we klaar zijn voor wat komen gaat. Het was een fantastische avond!”

Over Serviced Apartment Awards

De Serviced Apartment Awards zijn de eerste awards die zich richten op de internationale serviced apartment, aparthotel, extended stay en short-term rental sector. Alle aanbieders, operators, allianties en leveranciers kunnen deelnemen aan de awards. De derde editie van de awards zijn beoordeeld door een jury panel van experts uit de industrie en erkennen
een excellent level van zakelijke- en leisure aanbieders die zich konden inschrijven voor 16 verschillende categorieën. De winnaars werden bekendgemaakt gedurende het galadiner op maandag 19 maart.

Over Yays Concierged Boutique Apartments

Yays is een ‘travel and stay’ concept dat zich voor zowel de leisure- als zakelijke gast onderscheidt binnen de serviced apartment branche. Yays biedt haar gasten de kans om verborgen schatten te ontdekken in de nog onbekende buurten van een stad, en te ervaren hoe het is om bewoner van de stad te zijn. Met het ‘unlock the neighbourhood’ concept spreekt Yays de bewuste reiziger aan en houdt tegelijkertijd rekening met de ontwikkeling van de stad, haar inwoners en de omgeving. Yays beheert meer dan 130 serviced apartment verspreid over drie locaties in Amsterdam en het recentelijk geopende Yays Sagrera in Barcelona. De nieuwste toevoeging aan het portfolio is ‘The Yays – Crane Apartment’, een uniek appartement in een historische havenkraan in Amsterdam. Yays opent in 2019 nog drie locaties in Amsterdam, Parijs en Antwerpen en gaat verder groeien binnen Europa in de komende jaren.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: