Yays Concierged Boutique Apartments neemt twee prijzen mee naar Amsterdam

23 maart 2018 | David Bakker
Yays Concierged Boutique Apartments neemt twee prijzen mee naar Amsterdam

De Serviced Apartment Awards winnaars zijn bekendgemaakt tijdens het galadiner in Londen afgelopen maandag. Meer dan 300 internationale serviced apartment professionals kwamen samen voor de uitreiking en om het succes van de branche te vieren. Yays Concierged Boutique Apartments nam twee awards mee terug naar Amsterdam.

De Serviced Apartment Awards zijn de befaamde awards binnen de serviced apartment branche. Met twee awards op zak laat Yays zien dat zij zich mengen met de beste aanbieders wereldwijd. Yays won de award voor ‘best use of social media’ en ‘rising star’. The Yays – Crane Apartment was ‘highly commended’ voor de ‘best architecture/external design’ award.

Unlock the neighbourhood

Yays won de ‘best use of social media’ award en werd geprezen om haar social content op verschillende kanalen en de #unlocktheneighbourhood campagne waar zij (potentiële) gasten inspireren om verborgen schatten in de Yays buurten te ontdekken. De jury lichtte toe: “Een uitstekend voorbeeld van de juiste manier om social media in te zetten om gasten te verbinden met de buurt en de bewoners. Fantastische inzet van alle kanalen, met name Instagram. De Unlock the neighbourhood hashtag was erg innovatief.”

Rising Star

De Corporate Sales Manager van Yays, Yolanda Blomjous, won de ‘Rising Star/Industry Newcomer’ award. Vijf internationale professionals waren genomineerd voor deze award en Serviced Apartment News lezers konden hun stem uitbrengen op hun favoriet. Mevr. Blomjous kreeg 2.000 van de in totaal 3.500 stemmen en was zichtbaar dankbaar voor de award en dat haar werk binnen de branche werd beloond. Yolanda Blomjous vertelt: “Ik voel me vereerd en kan eigenlijk nog niet geloven dat ik de Rising Star Award heb
gewonnen. Het is het grootste compliment dat je kan krijgen van je collega’s in de serviced apartment industrie, dus ik ben blij dat mijn passie en harde werk worden opgemerkt. Ik had dit niet kunnen doen zonder mijn geweldige collega’s. Ik ben ze heel dankbaar.” Peter Heule, CEO Yays, Concierged Boutique Apartments vult aan: “Ik ben onwijs trots dat we genomineerd waren in vier categorieën, een keer als highly commended uit de bus kwamen en dat we twee Serviced Apartment Awards hebben gewonnen. Het bewijst dat we een innovatief concept hebben, een succesvolle operatie en dat we klaar zijn voor wat komen gaat. Het was een fantastische avond!”

Over Serviced Apartment Awards

De Serviced Apartment Awards zijn de eerste awards die zich richten op de internationale serviced apartment, aparthotel, extended stay en short-term rental sector. Alle aanbieders, operators, allianties en leveranciers kunnen deelnemen aan de awards. De derde editie van de awards zijn beoordeeld door een jury panel van experts uit de industrie en erkennen
een excellent level van zakelijke- en leisure aanbieders die zich konden inschrijven voor 16 verschillende categorieën. De winnaars werden bekendgemaakt gedurende het galadiner op maandag 19 maart.

Over Yays Concierged Boutique Apartments

Yays is een ‘travel and stay’ concept dat zich voor zowel de leisure- als zakelijke gast onderscheidt binnen de serviced apartment branche. Yays biedt haar gasten de kans om verborgen schatten te ontdekken in de nog onbekende buurten van een stad, en te ervaren hoe het is om bewoner van de stad te zijn. Met het ‘unlock the neighbourhood’ concept spreekt Yays de bewuste reiziger aan en houdt tegelijkertijd rekening met de ontwikkeling van de stad, haar inwoners en de omgeving. Yays beheert meer dan 130 serviced apartment verspreid over drie locaties in Amsterdam en het recentelijk geopende Yays Sagrera in Barcelona. De nieuwste toevoeging aan het portfolio is ‘The Yays – Crane Apartment’, een uniek appartement in een historische havenkraan in Amsterdam. Yays opent in 2019 nog drie locaties in Amsterdam, Parijs en Antwerpen en gaat verder groeien binnen Europa in de komende jaren.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Akkoord!  

Naast Van der Valk met een dikke 700 miljoen euro omzet en Fletcher met 285 miljoen omzet in 2019, zijn er nog een stuk of vijf echt Nederlandse ketens over (Westcord, Eden, Bastion, Inntel, Amrâth en Postillion) met een gezamenlijke omzet van zo’n 430 miljoen in 2018 en vast wel meer in ...

Tech Longread
Kunstmatige intelligentie in de hotellerie (deel 1)

Robots kunnen steeds meer horecataken uitvoeren, zo schreef Marthijn van Oostveen in september 2019 op deze website. Anderhalf jaar daarvoor drukte Stef Driessen hoteliers al op het hart dat ze snel moesten anticiperen op de opkomst van voice assistants zoals Siri en Cortana. Toch zijn er in Ned ...

30 jaar Hospitality Management
11 jaar geleden in Hospitality Management: Chris Luken

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week Fletcher-oprichter Chris Luken. In 2010 sprak Hospitality Management met de 'self- ...

Corona
Verspreiding Britse coronamutatie slecht nieuws voor de horeca?

Het Outbreak Management Team (OMT) laat weten zich zorgen te maken over de verspreiding van de Britse coronamutatie in ons land. In meest recente advies worden deze zorgen gedeeld. Ook worden strengere maatregelen niet uitgesloten. Welke dat zijn, is nog niet bekend, alhoewel de avondklok al besprok ...

Economie Corona
Hotelovernachtingen volgend jaar weer terug op niveau 2019

Na de grootste dip uit de historie van de hotelsector is herstel in zicht. In 2022 komt het aantal hotelovernachtingen in Nederland weer uit op het niveau van piekjaar 2019 met bijna 55 miljoen. In Amsterdam duurt het een jaar langer voordat de schade is ingelopen, omdat de stad erg afhankelijk is v ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: