Yays Concierged Boutique Apartments neemt twee prijzen mee naar Amsterdam

23 maart 2018 | David Bakker

De Serviced Apartment Awards winnaars zijn bekendgemaakt tijdens het galadiner in Londen afgelopen maandag. Meer dan 300 internationale serviced apartment professionals kwamen samen voor de uitreiking en om het succes van de branche te vieren. Yays Concierged Boutique Apartments nam twee awards mee terug naar Amsterdam.

De Serviced Apartment Awards zijn de befaamde awards binnen de serviced apartment branche. Met twee awards op zak laat Yays zien dat zij zich mengen met de beste aanbieders wereldwijd. Yays won de award voor ‘best use of social media’ en ‘rising star’. The Yays – Crane Apartment was ‘highly commended’ voor de ‘best architecture/external design’ award.

Unlock the neighbourhood

Yays won de ‘best use of social media’ award en werd geprezen om haar social content op verschillende kanalen en de #unlocktheneighbourhood campagne waar zij (potentiële) gasten inspireren om verborgen schatten in de Yays buurten te ontdekken. De jury lichtte toe: “Een uitstekend voorbeeld van de juiste manier om social media in te zetten om gasten te verbinden met de buurt en de bewoners. Fantastische inzet van alle kanalen, met name Instagram. De Unlock the neighbourhood hashtag was erg innovatief.”

Rising Star

De Corporate Sales Manager van Yays, Yolanda Blomjous, won de ‘Rising Star/Industry Newcomer’ award. Vijf internationale professionals waren genomineerd voor deze award en Serviced Apartment News lezers konden hun stem uitbrengen op hun favoriet. Mevr. Blomjous kreeg 2.000 van de in totaal 3.500 stemmen en was zichtbaar dankbaar voor de award en dat haar werk binnen de branche werd beloond. Yolanda Blomjous vertelt: “Ik voel me vereerd en kan eigenlijk nog niet geloven dat ik de Rising Star Award heb
gewonnen. Het is het grootste compliment dat je kan krijgen van je collega’s in de serviced apartment industrie, dus ik ben blij dat mijn passie en harde werk worden opgemerkt. Ik had dit niet kunnen doen zonder mijn geweldige collega’s. Ik ben ze heel dankbaar.” Peter Heule, CEO Yays, Concierged Boutique Apartments vult aan: “Ik ben onwijs trots dat we genomineerd waren in vier categorieën, een keer als highly commended uit de bus kwamen en dat we twee Serviced Apartment Awards hebben gewonnen. Het bewijst dat we een innovatief concept hebben, een succesvolle operatie en dat we klaar zijn voor wat komen gaat. Het was een fantastische avond!”

Over Serviced Apartment Awards

De Serviced Apartment Awards zijn de eerste awards die zich richten op de internationale serviced apartment, aparthotel, extended stay en short-term rental sector. Alle aanbieders, operators, allianties en leveranciers kunnen deelnemen aan de awards. De derde editie van de awards zijn beoordeeld door een jury panel van experts uit de industrie en erkennen
een excellent level van zakelijke- en leisure aanbieders die zich konden inschrijven voor 16 verschillende categorieën. De winnaars werden bekendgemaakt gedurende het galadiner op maandag 19 maart.

Over Yays Concierged Boutique Apartments

Yays is een ‘travel and stay’ concept dat zich voor zowel de leisure- als zakelijke gast onderscheidt binnen de serviced apartment branche. Yays biedt haar gasten de kans om verborgen schatten te ontdekken in de nog onbekende buurten van een stad, en te ervaren hoe het is om bewoner van de stad te zijn. Met het ‘unlock the neighbourhood’ concept spreekt Yays de bewuste reiziger aan en houdt tegelijkertijd rekening met de ontwikkeling van de stad, haar inwoners en de omgeving. Yays beheert meer dan 130 serviced apartment verspreid over drie locaties in Amsterdam en het recentelijk geopende Yays Sagrera in Barcelona. De nieuwste toevoeging aan het portfolio is ‘The Yays – Crane Apartment’, een uniek appartement in een historische havenkraan in Amsterdam. Yays opent in 2019 nog drie locaties in Amsterdam, Parijs en Antwerpen en gaat verder groeien binnen Europa in de komende jaren.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: