AccorInvest rond grote verbouwing Novotel Amsterdam City af

7 mei 2019 | Yonne van Geene

Na twee jaar is de grootschalige renovatie van alle 610 kamers van het Novotel Amsterdam City afgerond. Om in de toekomst nog beter in te spelen op de verwachting van de moderne zakenreiziger investeerde eigenaar AccorInvest een aanzienlijk bedrag.

Een nog betere gasttevredenheid en een beter aanbod dat meer aansluit bij de verwachting van de moderne zakenreiziger. Met die visie is twee jaar geleden met de grootschalige renovatie van alle 610 de hotelkamers van het Amsterdamse business hotel begonnen. Om de huidige gasten zo min mogelijk overlast te bezorgen, is de renovatie in drie fases verlopen. Het zakelijke hotel met strategische ligging nabij Schiphol en Amsterdam investeerde flink in de in april afgeronde verbouwing.

Een plek om te leven

Ad Hoondert, GM van Novotel Amsterdam City legt uit wat er zoal veranderd is: “De kamers zijn gecreëerd vanuit de gedachte dat een hotelkamer, net als thuis, ook een plek moet zijn om te leven. Zo ontstonden de zogenaamde N’Rooms, de nieuwste generatie hotelkamers van Novotel. De uitstraling is kenmerkend licht, modern en tijdloos en wordt versterkt door unieke kunst aan de muur. De hotelkamer is ruim en ecologisch ontworpen met allerlei moderne faciliteiten, zoals een bed HUB en hypermoderne badkamer. Een echte plek om in te leven en heerlijk tot rust te komen.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: