Amrâth Grand Hotel de l’Empereur geeft restaurant hippe moderne make-over

18 mei 2018 | David Bakker

Goed, puur eten voor een vriendelijke prijs in een informele sfeer. Dat is de weg die Amrâth Grand Hotel de l’Empereur inslaat na heropening van haar vernieuwde Grand restaurant begin april. Een hip en modern interieur, een veelzijdige kaart met een combinatie van streek- en internationale gerechten om je vingers bij af te likken en uitzicht op het levendige stationsplein bieden volop reden om eens een bezoek te brengen aan het gerestylde restaurant, gelegen in het monumentale Jugendstil pand waarin het hotel is gevestigd.

De patisserie, afkomstig van lokale bakkerijen, smaakt nog lekkerder dan het eruit ziet en doet het goed voor een gezellige koffie-afspraak of high-tea. Voor een smaakvolle business lunch biedt het hotel de perfecte locatie, gelegen aan het stationsplein, je loopt er zo naar binnen. En zo tegen vieren wordt het pas écht gezellig, in geanimeerde sfeer borrelen of urenlang tafelen in goed gezelschap met al het lekkers dat de kaart heeft te bieden. De wijnen complementeren het menu en ook de bieren van Gulpener nemen een prominente plek in op de kaart. Het restaurant richt zich op een breed publiek: van lokale Maastrichtenaar tot hotelgasten van heinde en ver.

General Manager Bob van Herpen: “Ons gemoderniseerde restaurant is inmiddels in gebruik genomen en is met enthousiasme door onze gasten ontvangen. Niet alleen de gekozen inrichting en stijl maar ook onze gevarieerde menukaart met eerlijke en duurzame producten worden gewaardeerd.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: