Apollo Hotels viert opening Hotel Groningen

18 september 2015 |
Apollo Hotels viert opening Hotel Groningen<

Eind juni ontving Apollo Hotel Groningen al haar eerste gasten, maar gisteren werd het hotel in het bijzijn van genodigden, partners
en pers officieel geopend. "Deze avond is de kroon op het harde werk van het team tijdens de flinke transformatie en de eerste maanden na opening. We zijn supertrots op het eindresultaat en zijn blij met de overweldigende reacties", aldus Herman van der Poel, general manager van het hotel.

Foto: Bas Tolmeijer, directeur Apollo Hotels & Resorts, overhandigde Herman van der Poel en zijn team bloemen en taart als dank voor de ongekende inzet tijdens de transformatie en succesvolle opening van Apollo Hotel Groningen.

IJssculptuur
Na een welkomstwoord van Bas Tolmeijer, directeur van Apollo Hotels & Resorts, Auke de Vries, directeur van Christelijke Woningstichting Patrimonium, en wethouder Roeland van der Schaaf, vond de officiële openingshandeling plaats. Samen beitelden de heren een keycard uit een indrukwekkend ijssculptuur van het markante gebouw La Liberté, waarin Apollo Hotel Groningen is gevestigd. Deze keycard stond symbool voor de entree van alle genodigden tot het hotel. Met deze toegangskaart kregen zij de kans om het eindresultaat eens goed te bekijken. Er werd zeer enthousiast gereageerd op het moderne design van het hotel.

TT Assen
Het eerste weekend na de opening moest het team al vol aan de bak met de TT in Assen, en sinds dat weekend is naar eigen zeggen de rust niet meer teruggekeerd in het hotel. Bas Tolmeijer is blij met dit resultaat: "We hopen dat we deze positieve start vast kunnen houden de komende tijd en ook veel nieuwe toeristen mogen ontvangen is ons gloednieuwe hotel."

Mirte Bouman

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: