Bilderberg sponsort KNLTB

19 december 2014 |
Bilderberg sponsort KNLTB<

Bilderberg wordt met ingang van 1 januari 2015 official partner van tennisbond KNLTB. De sponsorovereenkomst die beide partijen
hiervoor zijn aangegaan betreft een periode van drie jaar.

KNLTB
Bilderberg, dat eerder actief was in onder meer de autosport, was actief op zoek naar een sponsorsamenwerking. De samenwerking kwam op unieke wijze tot stand. Bilderberg had diverse partijen uitgenodigd om voorstellen te presenteren tijdens het Sponsor Report Congres. Die van de KNLTB bleken de beste match; met goede ideeën over het bereiken van gezamenlijke doelgroepen en wat Bilderberg kan toevoegen aan de positie van de KNLTB.

Onderbrengen in Bilderberg hotels
De afspraken tussen de KNLTB en Bilderberg houden in dat de KNLTB daar waar mogelijk gasten gaat onderbrengen in Bilderberg hotels. Leden van de KNLTB ontvangen 8% korting op zowel verblijfkosten als op eten en drinken in de hotels.

Arlette Gilbert
Arlette Gilbert, Commercieel Directeur van Bilderberg, is er trots op official partner te zijn van de KNLTB: “Er is een grote overlap in onze doelgroepen. Als je kijkt wie de tennissers in Nederland zijn en wat hun interesses zijn en daar overheen een kaart legt van de gasten van onze hotels, dan blijkt daaruit een enorme match. Een logische connectie tussen Bilderberg en tennis is dat een groot deel van de Bilderberg locaties een tennisbaan heeft.

Erik Poel
Erik Poel, Algemeen Directeur van de KNLTB: “Voor de KNLTB is de hospitality die Bilderberg kan bieden een geweldige toevoeging. We maken daar deze maand al gebruik van bij de KNLTB Tennis Masters in Rotterdam. De spelers en officials zitten al in het Bilderberg Parkhotel voordat het contract echt getekend is. We maken vaak gebruik van accommodaties in het land voor vergaderingen, opleidingen en bijeenkomsten. Het is logisch dat we die nu bij Bilderberg onderbrengen. En Bilderberg heeft vitaliteit in haar DNA zitten, wat uitstekend past bij tennis, een sport is die je van 5 tot 95 jaar kunt beoefenen.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
“Forse huurverlaging is nu echt wel mogelijk voor hoteliers"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit achtste hoofdstuk b...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?

Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te stellen om herstellende coronapatiënten op te vangen. Ziekenhuizen houden zo meer ruimte over voor de zware zorg. Geven hot...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: AI!

Of ik het verschil wist tussen artificiële intelligentie en robotisering? Het was een vraag van iemand die mij aansprak nadat ik een verhaal over hoteltrends had gehouden waarin ik weer eens mijn stokpaardje over High Tech en High Touch had bereden. Eerlijk gezegd had ik de begrippen altijd los...

Coronadagboek Bart Reints Bok: "Ik ontving een absurde e-mail van Emesa"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit zevende hoofdstuk b...

Personalia
Rogier Braakman keert terug in de hotellerie

Rogier Braakman keert terug in de hotellerie. De voormalig Managing Director van IHMG laat het volgende via zijn LinkedIn weten: "Terug in de hotelbusiness... Na anderhalf jaar 'hotelbusiness-sabbatical' (en het opdoen van nieuwe ervaringen in vele IT-gerelateerde bedrijven) voel ik me ...

Hotelketens
Hotelketen onder de loep: InterContinental Hotels Group

In deze rubriek presenteert Hospitality Management de bekendere hotelketens. Een historisch overzicht met actuele cijfers. In deze uitgave behandelen we IHG, een toonaangevend merk met wereldwijd 400.000 werknemers die werkzaam zijn in meer dan 100 landen. De merken IHG telt 16 merken, waarbij...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: